Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem nie moge dogrzać wogule auta spoczatku myslałem ze termostat jest walniety ale mnie jedna rzecz zdziwiła gdy jest upał to wskazówka max podniesie sie do pierwszek kreski od wskaźnika no i wentylator tez wczesniej sie załacza nie jak normalnie bo wczesniej w coupe dopiero pod koniec załanczał wentylator jak dostał te około 80 stopni no i teraz nie wiem niczego czy to jednak termostat czy tez cos innego robiłem próbe wskazników licznika no i wszyskie ida na maxa do końca no i gdyby termostat był walniety to jakie sa objawy tego

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
Wg. mnie termostat - mialem takie same objawy jak sprowadzilem auto z DE - po wymianie wskazowka stoi w pionie i ani nie drgnie :!: Koszt termostatu nie jest duzy - warto wymienic.
Opublikowano
o właśnie o taka odpowiedz mi chodziło bo nie wiedziałem czy dokładnie to ten termostat bo dziwny był do mnie ten wentylator ze sie załacza jak wogóle temperatury nie dochodzi

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano

Ja Ci doradzilem tylko co do problemu z niedogrzaniem auta - wyglada na to ze termostat przepuszcza czego efektem jest wlasnie niedogrzanie , a wentylator to na pewno bedzie osobny temat.... zaczekaj na wiecej odpowiedzi.

 

 

PZDR

Opublikowano
to niech mi jeszcze ktoś pomoze co z tym wentylatorem gdy wiemienie termostat to wróci wszystko do normy czy tez musze szukać innyh przyczyn

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
płyn jest ok gdy jest zimny to jest przed kreską a gdy ciepły to za kreską

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
Przy aktualnej temperaturze powietrza silnik powinien się nagrzać do temperatury roboczej nawet z otwartym na stałe termostatem. Czy masz sprawny termostat najlepiej sprawdzić dotykając węże idące do chłodnicy. Jeśli w początkowej fazie nagrzewania tylko jeden z węży robi się gorący, a drugi nie tzn, że termostat pracuje prawidłowo i w miarę nagrzewania silnika będzie otwierał obieg cieczy i wyrównywał temperaturę z chłodnicą. Jeśli podczas nagrzewania silnika obydwa węże robią się ciepłe jednocześnie, znaczy to, że termostat pozostaje otwarty i puszcza ciecz przez chłodnicę.
Opublikowano
Jeśli wentylator sie włącza to według mnie masz uszkodzony czujnik temperatury odpowiedzialny za wskazania na desce, albo sam wskaźnik
Opublikowano
dobra zobacze po wymianie termostatu czy sie coś zmieni czy też jest walniety ten czujnik

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.