Skocz do zawartości

325i Problemy z gazem !!! (sekwencja)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kumpel do e36 325i z 1993 roku zamontował sekwencje i wystąpił taki problem:

auto na gazie na niskich obrotach przygasało , łapało 500obr/min przy dużych chodzilo dobrze ( na niskich nie)

W niedziele jadac na gazie cos strzeliło auto przezuciło na benzyne a ten cały pstryczek od gazu zgasł i nie można tego włączyc , jest nie aktywne jak by ta cała elektryka siadla, dodam iz auto paliło od 17do20l na 100km gazu ( na sekwencji :duh: )

Wiecie co to może byc , czy jest to wina gazownika ???

Gdy pojechał go gazownika o wyciągnięcie instalki z auta tamtem zaczoł robic problemy , i stwierdził ze gazu nie wyciągnie bo to nie jego wina

( zachodzi jeszcze pytanie co z kolektorem z ssącym?? , jezeli wyjmie gaz to zostanom w nim dziury )

Pozdrawiam

Opublikowano
Pewnie, że wina gazownika. Coś popierniczył i tyle. Nic nie ma strzelac, a jak cos Ci nie dziala to ma zrobic, bo od tego jest gwarancja. Jak mnie takie typy denerwuja :duh: Jak sie bedzie dalej wykrecal to go rzecznikiem praw konsumenta postrasz. Ja mam sekwencje zrobilem na niej 20 000 km i zadnych wystrzalow ani problemow. Zaraz sie zapewne odezwie ktos z tekstem "beemka nie lubi gazu" :mad2: A co do wyciagniecia instalki to przeciez dziery mozna pozaślepiac. pozdrawiam :)
Opublikowano

A Kolego ile Cię ten gazownik skasował za założenie ?? Bo ja mam teraz zakładać sekwencje i różnica w cen jest różna od 2600 do 5500 zł. A zakładam za 3200 zł bo podobno ten za 2600 to straszna kicha że szkoda i kasy i silnkia.

Pozdrawiam

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Za 2600zł możesz założyć dobrą instalkę ale do 4 garów, do 6 to ponad 3000zł.

 

Z moich doświadczeń mogę powiedzieć że BMW LUBIĄ GAZ :twisted:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

... Z moich doświadczeń mogę powiedzieć że BMW LUBIĄ GAZ :twisted:

 

oooo pibulas, cos czuje, że Cie zjedzie zaraz grono antygaziarzy :mrgreen:

Opublikowano

Podjeżdżać, mam Touringa więc mogę po kilku ładować do bagażnika i wio do lasu :wink:

 

Po prostu wkurza mnie już debilne gadanie:

 

"....jeździsz na gazie, nie zasługujesz na BMW"

"...gaz zabija BMW"

itd.

 

:duh:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Dziwna sprawa z tym sceptyzmem do lpg, tym bardziej teraz jak w "ludzkiej" cenie są sekwencje. Miliony ludków jeżdzą różnym samochodami i jest dobrze. Fakt że czasem są jakieś awarie, ale jakie mechaniczne komponenty tego nie mają :duh:

 

Mi tam dobrze, polecam LPG szczególnie jak ktoś dużo jeżdzi.

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Instalacja ktora byla zalozona kosztowala 3000zł

W tym momencie nie ma w aucie juz instalki poniewaz:

jak się dowiedział znajomy iż firma ktora udziela homologacji na gaz nie miała homologacji na oprogramowanie, dlatego przy jakies awarii była by jebitna kicha

Takze gaz zostal usunięty kasa oddana

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam serdecznie, mam pytanie z prośba o rade.Mam 318 isa i mam gaz II generacji, ogólnie rzecz biorać nie narzekam z tym że nie mam założonego antybuma, parownik mam 100hp takze pewnie mocy brak i po przeczytaniu paru wypowiedzi na tematy lpg mysle ze zmienie parownik na wikszy odpowiedni i założe blosa LUB sekwencja co kto radzi jakie opinie na ten temat???? pozdrawiam wszystkich :D
witajcie tylnonapędowcy...
Opublikowano
Z moich doświadczeń mogę powiedzieć że BMW LUBIĄ GAZ :twisted:

 

Święta prawda! Niespotkałem jeszcze takiej co by nielubiła :twisted: A zwłaszcza 6 i więcej cylindrów :twisted: :twisted: Te poprostu to uwielbiają :clap:

Opublikowano

Wracając do tematu, nie miałeś jakiś oznak wycieku gazu?

Nic nie syczało po wyłączeniu silnika?

Nie śmierdziało w środku? Przy włączonym nawiewie na postoju np?

 

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Witam serdecznie, mam pytanie z prośba o rade.Mam 318 isa i mam gaz II generacji, ogólnie rzecz biorać nie narzekam z tym że nie mam założonego antybuma, parownik mam 100hp takze pewnie mocy brak i po przeczytaniu paru wypowiedzi na tematy lpg mysle ze zmienie parownik na wikszy odpowiedni i założe blosa LUB sekwencja co kto radzi jakie opinie na ten temat???? pozdrawiam wszystkich :D

 

Zaloz sekwencje. Do silnika czterocylindrowego kosztuje juz calkiem przystepnie, a z powodu BLOS-a co bardziej kumaty diagnosta/policjant moze Ci zabrac dowod rejestracyjny.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.