Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest jakaś paranoja. Mam standardowe opony 195/65/14 i przy komplecie osób nie ma mowy o jazdy przez polną drogę, chyba że 2 km/h i odmawianie różańca żeby nic nie pierdykło w podwoziu. Mało tego, tłumik środkowy też jest na podobnej wysokości, dyfer może troche wyżej, ale ludzie dajcie spokój, mam standardowe sprężyny, standardowe opony i musze trzeć podwoziem na progach przy 4 osobach na pokładzie? Ja nie wiem, ale jak wszystkie BMW mają takie niskie zawieszenie, to ja się przesiadam na jakiegoś francuza w którego moge wbić 5 osób, załadować bagażnik i na polnych drogach słyszeć tylko jak trawka gilga podwozie...

 

JA rozumiem że to nie jest samochód terenowy, ale bez przesady...

Opublikowano
To jest jakaś paranoja. Mam standardowe opony 195/65/14 i przy komplecie osób nie ma mowy o jazdy przez polną drogę, chyba że 2 km/h i odmawianie różańca żeby nic nie pierdykło w podwoziu. Mało tego, tłumik środkowy też jest na podobnej wysokości, dyfer może troche wyżej, ale ludzie dajcie spokój, mam standardowe sprężyny, standardowe opony i musze trzeć podwoziem na progach przy 4 osobach na pokładzie? Ja nie wiem, ale jak wszystkie BMW mają takie niskie zawieszenie, to ja się przesiadam na jakiegoś francuza w którego moge wbić 5 osób, załadować bagażnik i na polnych drogach słyszeć tylko jak trawka gilga podwozie...

 

JA rozumiem że to nie jest samochód terenowy, ale bez przesady...

 

 

bez obrazy.... ale na polne drogi jest polonez...

3 są doś niskawe z reguły... jednak żeby aż tak...napewno nie masz nic kombinowane..??? Może kombinował ktoś wcześniej

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Ja rzadko jeżdżę po wertepach no ale czasami zabiera się ludzi i jedzie się na działeczke czy jeziorko. NA leśnych drogach to jazda w 4 osoby + coś w bagażniku jest praktycznie niemożliwa, cały czas coś słychać, ostatnio połamałem osłone po silnik na jakimś korzeniu (na szczęście miska cała). Nie wiem, może wymienię sprężyny i je wzmocnię jakimiś krążkami czy coś..
Opublikowano
Jakby ktoś zmierzył wysokość miski nad ziemią (albo innego najniższego punktu podwozia) w E30 na zwykłych laczach to byłbym wdzięczny.
Opublikowano

Ja w E30 założyłem (nowe) zawieszenie -35 i nie doszło nigdy do takich rewelacji, a zdażały się wypady po bezdrożach (w granicach zdrowego rozsądku), ale przypominam sobie że miałem problem ze starymi sprężynami (też H&R), były tak miękkie że po przejechaniu po głębszej nierówności z większą prędkością opona obcierała przy dobiciu o górną część nadkola.

 

...może poprostu spręzynki już kucają :cry2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
A amorki? Ja tak mialem u siebie w E30 Touring- pomimo tego, ze przod byl w standardzie auto siedzialo totalnie nisko. Dopiero po wymianie amortyzatorow przod poszedl w gore do normalnej wysokosci. Moze warto sprawdzic stan amorow?
(O=00=O)
Opublikowano

sprawdz to moze ci pomoże na forum

"DLA TYCH KTÓRZY CHCIELIBY PODNIEŚ ZAWIESZENIE"

życie zaczyna się dopiero z BMW


E30 CABRIO 2.5

Opublikowano
Witam

Az poszedlem z ciekawosci zobaczyc :P

U mnie wiecej jak 15 cm to nie ma.

pozdrawiam

No to pewnie tak tez było w serii, bo 15cm to już jest wg mnie full komforcik, można jechać z zamkniętymi oczami :wink:

 

Wbiję krążki w springi i zobacze czy to pomoże. Rozumiem, że krążki zakłada się po podniesieniu auta, gdy sprężyna się trochę rozciągnie tak? Jeżeli tak to faktycznie może nawet 2-3 cm zyskam a to już coś :)

Opublikowano

powiedz mi tylko co cie tak pawel trzyma przy tych kiblowatych 14-tkach ?

nie dosc ze to nie wyglada, nie ma to komfortu to jeszcze same problemy.

Opublikowano

To, że poprzednie 17' 225/45 były za duże (tarły podczas skręcania mocnego), opony na nich (Michelin Pilot) były już dość zużyte i nie było nie stać na ich wymianę. Poza tym naprawdę czułem że to kloce są za wielkie i za ciężkie do tego samochodu. Ponadto chciałęm kupić 15 czy 16 ale przy tym jest za dużo kombinacji (w przypadku używanych). Rodzaje przetłoczenia, dystanse itp. Póki co na zimę zakładam 195/65/14 (zalecane przez BMW) a na następny sezon będę myślał o jakichś aluskach z najchętniej nowymi oponami.

 

Bo akurat sprawa jest taka że naprawde nie bardzo widzi mi się wydawanie 1000 zł na 4 koła :) Po prostu nie stać mnie, studiuję.

 

Poza tym takie wielkie koła nie są dobre dla zawieszenia i układu kierowniczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.