Skocz do zawartości

Jakie są oznaki uszkodzonej lambdy?? M40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisałem już wiele razy i nikt mi nie pomógł.

 

W mojej E30 318i M40 rocznik 88 marzec skaczą obroty na jałowym ale jak się zagrzeje no jak zimny to ok. Wymieniłem wszystkie rurki od powietrza i to samo.

Obroty skaczą cyklicznie co np co 15 sekund jak w zegarku. czasem szybciej ale w równych odstępach czasu.

Po za tym nierówno przyspiesza (tak lekko szarpie np jakby raz mial 115 a raz 100 kucy tzn przy przyspieszaniu tak na chwilke jakby mula dostawał a potem ok)

Dzisiaj odpiąłem krokowca (przewód sterujący), no i nie skakał tylko że jak pogazowałem to się rozregulowało i miał na luzie 1000 obr. ale to normalne bo tatko komputer by go ustawił.

 

Masz jakieś pomysły?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

A pompe paliwa sprawdzales?

Ja mialem to samo i tez podobnie kombinowalem a okazalo sie ,ze pompa dawala za male cisnienie.Zamknij przepustnice i jak na rozgrzanym bedzie nierowno chodzi albo przygasal,to na 90% pompa.

Pamietaj,ze przepustnica na jalowym powinna byc zamknieta.

pozdrawiam

Opublikowano

Bo masz otawrta przepustnice!! :mad2: W tych silnikach sondy bardzo rzadko padaja,regulator ,to tez rzadkosc!

Zamknij ta przepustnice i odlacz krokowy,to sie przekonasz.

Opublikowano
Więc dodam (przeczytałem Twój post z innego tematu żę oznaka padającej pompy jest głósna praca a u mnie tak bzyczy równomiernie ale tak przyjemnie dla ucha, myślałem że tak ma być.) i u mnie bzyczy a krokowy jak odłączam to równo chodzi, wiec może to krokowy padł?
Pozdrawiam i dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.