Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem nie wiem jak go nazwac :/ ?

 

- Pali mi sie kotrolka oleju ( ale gdy sie zaplala rozjasnia sie i sciemnia )) wyglada jak bny gdzies bylo jakies przerwanie w dostawi eproadu ...

- Czy moze byc to spowodowane zapowietrzenim silnika .. przez co nie ma odpowiedniego cisnienia .. ?

 

gdy sciagne z tylu za kolektorem wezyk odpowietrzajacy to samochod gasnie po czym problem znika i po jakim sczasie znow sie pojawia..

 

dzis na traosie poprzejechaniu ok 100-150 km lampa po paleniu sie swiatlem ciaglym zgasla .. gdy dojehcalme na stacje zagasilem silnik po czasie zno go odpalajac znow sie zapalila ;/ mial ktos moze z czyms takim do czynienia ...

 

powiem tyle ze narazie zrobilem nia 300km .. na trasie nic sie nie dziala a wczesnije stala dobre 4 msc.. ( w okresie zimy ) ..

Opublikowano

Czesc

Ja bym ci dal medal za odwage!!!!

Moze jest padniety czujnik cisnienia oleju,bo jak przejechales 300 km i nie zatarles,to chyba cisnienie jest.

Na pewno zpowietrzenie zbiornika paliwa ,nie ma z tym nic wspolnego.

Obejrzyj kabelek do czujnika,moze jest gdzies przetarty i lapie mase.

pozdrawiam

Opublikowano

No wlasnie to jest coz z masa tak mi znajomy tez mowil na poczatku wlasnie sam go poprawil i problm znikl mozliwe ze znow sie obluzowal .. :/ i gdzies nie lapie bo w sumie nie czuje spadku mocy silnik pracuje rowno nie ma zadnych oznak zeby cos bylo nie tak .. oleju nie bierze nic.. jezdzi jak:"igielka" ..

 

Beemki chyba maja to do siebie ze lubia " strzelac fochy "

 

Gdyby bylo cos z cisnieniem podejrzewam ze by sie palila non stop mocnym swiatlem .. a u mine jest takie przerywanee raz sie rozjasnia na dziurach raz sciemnia znow zapala.. *** ehh dziwnna sprawa

 

nie wiem czy moga miec na to wplyw swiece ( moje przydalo by sie juz wymienic czy jakies znaczenie mnoze miec filtr paliwa ;/ sonda lambda naprawde nie mam pojecia .. : ) )

Opublikowano

nie ma czegoś takiego jak odpowietrzanie silnika

 

normalnie przecież przy wymianie rozgrzewasz olej, spuszczasz go, wymieniasz filtr, zalewasz nowy olej i jazda - bez żadnego odpowietrzania

 

jeśli pali Ci się kontrolka, to masz uszkodzony czujnik (inaczej silnik byłby juz zarżnięty z tego co opisujesz)

 

ewentualnie sprawdź sobie pompę oleju - to ona może nie dawać odpowiedniego ciśnienia

 

 

BTW - jeśli na dodatek piszesz, że Ci się lampka zapala i gaśnie oraz świeci z różnym natężeniem, to raczej czujnik jest do wymiany

 

normalnia lampka się albo pali, albo nie pali

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.