Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jeszcze nie spytałem jesli wlasnie chodzi o olej to jaki syntetyk czy półsyntetyk z tego co słyszałem to raczej półsyntetyk bo kłopot jest w tym ze nie wiem co gosciu lał wczesniej moze inaczej sam gosciu nie wiem na czym jedzil :jawdrop:
Opublikowano

Temat juz wielokrotnie walkowany. Raczej nikt nie bedzie proponowal Ci jazdy na mineralnym poniewaz ta konstrukcja zostala zaprojektowana do oleju syntetycznego.

Jedna szkola zaproponuje ci polsyntetyk. Olej polsyntetyczny to taki polsrodek - nie wiesz co bylo wczesniej, lepsze wlasciwosci smarowne niz mineralny i nie ma az takich wlasciwosci myjacych aby obawiac sie ze wszystkie mozliwe uszczelki nagle zaczna cieknac.

A druga szkola dosc ortodoksyjnie bedzie sie upierac ze nalezy lac taki typ oleju jak fabryka nakazuje a jak uszczelki padna to przeciez sie je wymienia.

Bylem w identycznej sytuacji jak ty. Spory przebieg (240 tysiecy), wlasciciel nie wie co mu wlewali ("chyba mineralny bo duzy przebieg"). Zrzucilem olej (nie do Wisly!), wlalem polsyntetyczny, a pol roku pozniej jeszcze raz a przy kolejnej wymianie jakis zwykly syntetyk (zadne fajerwerki). Spocila mi sie wyraznie uszczelka pod pokrywa zaworow czyli drobiazg. I taka tez sciezke ci proponuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.