Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !!!

próbuje ostanio odpalic bmw e 46 320 d a tu kontrolka abs esp i ręcznego świeci.przejechałem 20 kilometrów i dalej to samo.. rozłączyłem akumulator i było ok. zostawiłęm auto na noc rano odpalam znowu to samo co sie dzieje??????

 

a druga sprawa jak skasowac ten serwis olejowy bo mi pokazuje juz ze przekroczyłem -10000 i jak ustawic zegarek na desce rozdzielczej

 

pozdrawiam

 

klubowiczów

 

a jednym słowem fajen te bmw tylko ja ze swoja mam dużo problemów !!! szkoda

Opublikowano

Witam.

 

Poszukaj na forum bo juz sporo o tym bylo np. tu:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44138&highlight=

 

Zegarek ustawiasz przekrecajac prawy przycisk zegarow w prawo lub w lewo (o tym tez juz bylo).

 

A co do kasowania oleju i inspekcji to tu masz link:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=23205&highlight=kasowanie+inspekcji+e46

 

Nastepnym razem poszukaj dobrze.Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

  • 1 rok później...
Opublikowano
witam !!!

próbuje ostanio odpalic bmw e 46 320 d a tu kontrolka abs esp i ręcznego świeci.przejechałem 20 kilometrów i dalej to samo.. rozłączyłem akumulator i było ok. zostawiłęm auto na noc rano odpalam znowu to samo co sie dzieje??????

 

a druga sprawa jak skasowac ten serwis olejowy bo mi pokazuje juz ze przekroczyłem -10000 i jak ustawic zegarek na desce rozdzielczej

 

pozdrawiam

 

klubowiczów

 

a jednym słowem fajen te bmw tylko ja ze swoja mam dużo problemów !!! szkoda

 

Posłuchaj miałem ten sam przypadek w ubiegłym roku jak wróciłem z wakacji. Na drugi dzień paliły się te kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego. Z tym ze od hamulca recznego na pomaranczowo a nie na czerwono.

 

Jak sie okazalo czujnik skretu kierownica zgubil dane i musialem go na nowo zaprogramowac. W serwisie oczywiscie byli zdziwieni. Zrobil mi to warsztat ktory zajmuje się Audi i BMW zapłaciłem chyba 100 zł lub 150 zł

  • 3 lata później...
Opublikowano

 

Na drugi dzień paliły się te kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego. Z tym ze od hamulca recznego na pomaranczowo a nie na czerwono.

Jak sie okazalo czujnik skretu kierownica zgubil dane i musialem go na nowo zaprogramowac. W serwisie oczywiscie byli zdziwieni. Zrobil mi to warsztat ktory zajmuje się Audi i BMW zapłaciłem chyba 100 zł lub 150 zł

Witaj

Mozesz przyblizyc gdzie szukac tego czujnika skretu kierownica? Troche dziwne, ze ten czujnik moze miec cos wspolnego z kontrolka recznego i ESP, ale to BMW :twisted:

Dzieki!

Pozdro

Rafal

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

dzieki

przy wymianie tego czujnika, co z poduszka powietrzna? I b. wazne, trzeba pozniej podpinac kompa i kasowac, czy kontrolki same powinny zgasnac? Bledy w kompie kasuje "hurtowo", zazwyczaj po zimie, wiec

moze nie trzeba tego kasowac.

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

swoja droga cos musi byc na rzeczy z tym czujnikiem skretu

poszukalem na szybko na innych forach - gosc mial podobny problem - ostatni post z tego linka

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2004-e46-330cd-traction-control-light-handbrake-light-t64987/

Opublikowano
Czujnik skrętu znajduje się na kolumnie kierowniczej część nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EV51&mospid=47644&btnr=32_0943&hg=32&fg=30

dzieki

przy wymianie tego czujnika, co z poduszka powietrzna? I b. wazne, trzeba pozniej podpinac kompa i kasowac, czy kontrolki same powinny zgasnac? Bledy w kompie kasuje "hurtowo", zazwyczaj po zimie, wiec

moze nie trzeba tego kasowac.

 

Pojedź do jakiegoś ogarniętego majstra bo może nie będzie potrzeby wymiany czujnika tylko jego ponowna kalibracja. A czy nie masz czasem krzywo kierownicy? Ja tak miałem gdy była źle ustawiona zbieżność i świeciły się kontrolki DSC i ręczny na pomarańczowo. Po ustawieniu zbieżności kontrolki zgasły.

Opublikowano
A czy nie masz czasem krzywo kierownicy? Ja tak miałem gdy była źle ustawiona zbieżność i świeciły się kontrolki DSC i ręczny na pomarańczowo. Po ustawieniu zbieżności kontrolki zgasły.

Zbieznosc powinna byc ok (auto jezdzi prosto).Od poczatku jak jezdze przez 3 lata kierownica byla prosto.

Auto nie jest po dzwonie. Nie wpadlem z impetem albo hamujac w zadna wielka dziure , itd.

Pierwszy raz ten blad wyskoczyl jakos na wiosne. Po zgaszeniu auta wszystko wrocilo do normy. Az do teraz. Teraz pali sie non-stop.

Rozmawialem z fachowcem z polecanych warsztatow forumowych.

Wstepnie potwierdzil, ze przyczyna moze byc ten czujnik, ktory trzeba na nowo inicjowac. Bede sie widzial z nim za mies. dopiero :evil:

Samo wykasowanie bledu komputerem chyba nic nie da?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.