Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, przeszukiwałem forum ale nie znalazłem nic na temat który mnie interesuje. Niedawno zakupiłem 525 TDS po wypadku, dostał przodem maska lampy zderzak, w sumie nic poważnego do silnika nie doszło, jak kupowałem auto to motor palił i było wszystko OK, w aucie zerwało poduszki silnika więc zakupiłem nowe i ustawiłem silnik na swoim miejscu ( silnik przesunięty do przodu o jakieś 3cm ) problem powstał po ustawieniu silnika na swoim miejscu, po odpaleniu silnik faluje i stoi na wyższych obrotach około 2tyś oprócz tego pali się pomarańczowa kontrolka wtrysku i nie działa obrotomierz i ekonomizer ( wcześniej działało ) silnik ma przebieg 250tyś km i wygląda na realny, co się mogło stać?? aha jeszcze wyjmowałem skrzynię biegów żeby wymienić tylny simmering wału. Interesuje mnie jeszcze jaki ciśnienie sprężania powinien mieć TDS bo chce pomierzyć i wtedy będę wiedział czy robić auto czy je sprzedać dalej

90r E30 316 i coupe sprzedany

92r E36 318 is coupe sprzedany

91r E32 750 IL sprzedany

88r E32 735 IL sprzedany

92r E32 735 IL sprzedany

93r E34 530 V8 sprzedany

92r E34 525 tds sprzedany

90r E34 535 i obecnie

Opublikowano

Sprawdź działanie pompy wtryskowej, moze nalali jakiegos ulepszacza i jak sie skończył zaczęły sie twoje kłopoty. Falowanie obrotów to jeden z głównych objawów ale może jest również szereg innych czynników które powoduja taki objaw, sprawdź czy filt paliwa nie jest zapchany, może ktoś ganiał na opale. Proponuje podłączeni pod KTS i powinno sie pokazać co jest nie tak.

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.