Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś w moim starym e34 miałem też taki problem że nie mogłem zdiagnozować co pukało.Sprawę załatwiłem bardzo prosto,pojechałem na pierwszą lepsza stację diagnostyczną na tzw.trzepaki i wyszło wszystko(pukała końcówka wahacza).Tobie polecam to samo.Zapłaciłem za sprawdzenie całego zawieszenia 20 złote.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorki,myślałem że nie byłeś na trzepakach.Możesz jeszcze zrobić tak,że wyjąć ten dolny wahacz i sprawdzic końcówkę jeżeli jest wybita to będzie widać.A co do kolumny to zależy z której strony łożysko padło.Kolumna ma tez to do siebie że przenosi dżwięki i ciężko zdiagonzować gdzie puka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

 

Dokladnie. Ci na stacjach to przewaznie nie maja pojecia. Kolesiowi kazali wymienic laczniki stabilizatora ktore 3 dni wczesniej byly wymienione :) Okazalo sie ze tarcze hamulcowe mial krzywe :P

Opublikowano
a moze kolego ci amory tluka tlumia ale stukaja juz ??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyjedzcie do mojej miejscowości ja mam Bdb diagnoste,jeszcze sie w moim przypadku nie pomylił :D
Opublikowano
miałem głośne stuki a na stacji nic nie znalezli dopiero kumpel pokazał mi że mam wybite końcówki w wachaczech , na stacji to szarpakami oglądają tuleje gumowe i robią to z taką siłą że zawsze pokazuje im luz (tak niepotrzebnie wymieniłem wachacze w omedze)
Opublikowano
Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

 

 

A może sam amortyzator stuka?

Opublikowano
dobry mechanior nie potrzebuje trzepakow, aby sprawdzic zawieche, ja nie mam zbyt dobrego mniemania o diagnostach z stacji kontrolii pojazdow

 

Ja tez nie mam dobrego zdania o diagnostach, sam musialem gosciowi tlumaczyc co moze mi stukac a on ciagle zaprzeczal, sam sprawdzilem odkrecajac wahacze po kolei i okazalo sie ze dobrze przeczowalem.

Opublikowano
Mam mały problem byłem już u czterech macherów i w dalszym ciągu nic nie wiem.

Chodzi o zawieszenie z przodu, na dziurach słychać stukanie .

Dwóch mechaników powiedziało że to przekładnia kierownicza a następnych dwóch że to wahacz dolny prawy.

I teraz moje pytanie czy przy uszkodzonej przekładni kierowniczej stukanie występuje po obydwu stronach czyli lewej i prawej.

Bo u mnie pukanie jest tylko z prawej, lewa strona jest OK.

 

Witam

W moim przypadku, kiedy zawieszenie stukało na nierównościach, był problem z końcówką drążka kierowniczego. Ponadto miałem już trochę wyrobione sworznie na wahaczach. U mnie o tym dowiedziałem się właśnie na stacji kontroli pojazdów, kiedy diagnosta sprawdził mi zawieszenie na szarpakach. Wiadomo polecony diagnosta zrobił badanie DOKŁADNIE i wszystko wyszło.

Moja rada jest taka, żeby dokładnie sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego, a przy wymianie wymienić cały drążek a nie tylko końcówkę. Ja tak zrobiłem, pomimo większych kosztów, MAM CISZĘ.

Sprawdż sworznie w wahaczach i łącznik stabilizatora.

Mam nadzieję, że coś pomogłem. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.