Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do Was prośbę, - mam zamiar zakupić BMW 320D 12/2001 po liftingu, 150KM tiptronic, poniważ auto miało jakąś "przeszłość" chce sprawdzić możliwie wszystko przed kupnem.

 

 

Byłem już oglądać auto, na geometrii jest OK ( http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01511.JPG ustawienia przed wyregulowaniem) - , kompter też nie pokazuje żadnych błędów.

 

Jedyna rzecz która nie działa to odłączanie ASC - elektryk twierdzi, że guzik nad skrzynią biegów może być uszkodzony, samo ASC podczas jazdy działa bez zarzutu. Lampka na desce też jest OK i zapala się gdy uaktywni się ASC. Na komputerze wogóle nie reaguje na wł/wył przycisku, podobnie jak na hamulce ręczny (który oczywiście działa) - może ktoś wie coś na ten temat?

 

Auto miało wymieniany zderzak, maskę oraz lewy błotnik. Ma białe migacze z przodu i pomarańczowe z tyłu ... ale to tłumacze uderzeniem przodu i wymianą przodu na białe (widać jedne nowe, inne używki - zaparowne...).

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01496.JPG

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01491.JPG

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01492.JPG

 

Po podłączeniu na komputer po naprawie nie były skasowane m.in błędy uszkodzonej lampy przedniej lewej i migacza lewego - czyli deklarowanego uszkodzonego boku.

Auto było całe lakierowane rok temu, z wyjątkiem dachu (po przywiezieniu do PL i po naprawie) - co niestety nie pozwala na "oko" określić czy było bite gdzie indziej. Właściciel twierdzi, że mając w zanadrzu lakierowanie całego boku i maski wolał dołożyć i zrobić cały "porządnie".

Wszystkie szczeliny, szpary itp są równe, 0 rdzy... jedne drzwi (od strony "nie bitej" ) tylko jak by lekko opadły (słyszałem, że to kwetsia regulacji). Przy "puszczeniu" bezwładnie nie zamykają się jak pozostałe...

Kwestia wyregulowania? Czy raczje pozostałość po jakimś "incydencie"? Spasowane jak nowe, bez śladu klepania, ustawiania itp - poprostu trzeba ciut więcej siły niż w pozostałych aby je zamknąć.

 

Posiadam VIN tego auta.

Z tego co udało mi się sprawdzić na realoem.com model się zgadza. Jednak nie umiem znaleźć info co do wposażenia itp.

Szyby są "podobno wszystkie oryginalne" ... nie znam się na tyle... na przednich kierowcy są napisy Sicursiv BMW , na pozostałych (tyle, tylnia duża i przednia) jest napis Sekurit BMW - czy to normalne??

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01506.JPG

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01506.JPG

http://www.torun.mm.pl/~groobel/beja/DSC01507.JPG

 

 

Wszelka pomoc mile widziana. Przy zakupie takiego auta chciałbym wiedzieć o nim jak najwięcej, aby nie popełnić "jakiegoś" błędu.

 

Z góry dziękuje !!

Opublikowano

Z opisu wynika, że dużo czasu i pieniędzy poświęciłeś na obejrzenie auta i do zakupu podchodzisz dośc pedantycznie. Moim zdaniem takie podejście wyklucza zakup auta z przeszłością wypadkową, tym bardziej całego lakierowanego.

Szyby mogą mieć różne oznaczenia producentów, ważne że są sygnowane znakiem BMW.

Opublikowano
Szyby mają inne oznaczenia bo są produkowane w innych fabrykach, boczne gdzie indzie, przednia i tylna gdzie indziej.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.