Skocz do zawartości

Problem czysto mechaniczny ETA zamiast m20 b25


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, znajomy ma e34 m20b25. Poszedl wal i panewki. Kupil wiec sam dol od m20b25 rzekomo :). Dzis przyszedl dol na palecie i pierwsze co rzucilo sie nam w oczy to :

- inne tloki ( majace takie wglebienie w srodkowej czesci tloka, a na zewnatrz wystajace) , jego tloki w starym bloku od m20b25 wygladaja na plaskie z takim wystajacym okregiem.

Przymiezylismy glwocie do tego bloku :duh: , nie pasuje, zawory dotykaja tlokow , mierzymy srednice cylindra - wieksza ( czyli jakas eta, lub super eta ) - jak to sprawdzic?

I teraz pytanie, czy wal od ety podejdzie do m20 b25? wiem ze korbowody sa inne, czyli wykorbienia tez zapewnie. Pytam bo wyczytalem o roznych kombinacjach eta - m20 wiec moze czegos sie dowiem . Pozdrawiam

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

problem rozwiazany, okazalo sie ze znajomy wcale nie mial 2.5 tylko 2.0 nie wiedzac nawet o tym. Teraz wyfrezowal glowice od 2.0 i polozyl ja na blok 2.5. Boje sie myslec co z tego bedzie

:duh:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.