Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie

jak odpowietrzyc uklad paliwowy w 525 tds e39?musze wymienic pompke pakiwowa i mam zapowietrzony uklad paliwowy,w werzyku idacym od filtra paliwa jest pelno powietrza.

czy jak wymieniam pompke to musze tez odpowtrzyc zbiornik??jezeli tak to jak sie to robi??

prosze o pomoc

pozdrawaimn

Opublikowano
:D wymien pompke i po kłopocie samo sie odpowietrzy nierówno pochodzi i dojdzie do siebie ...w tds pompa wtryskowa niezasysa sama paliwa z zbiornika ( ma do tego pmpe paliwa w zbiorniku ) ..i powymianie sprawdz na kanale czy niemasz pękniętego weżyka od zasilania paliwa to moze byc przyczyna zapowietrzena :hand:
Opublikowano
Coś mi się zdaje, że mamy ten sam problem (kilka tematów niżej (PROBLEM Z ZAPłONEM), a tak w ogóle to ci pali normalnie?
Opublikowano

mam podobny problem.ciezko odplal mi na cieplym silniku.ostatnio wogole nie chcial odpalic.krecilem go jakies 40 sekond az wkoncu odpalil pochodzil chwile i gasl.w wezyku od filtra paliwa bylo pelno powietrza.zaciagnelem auto do mechanika i on stwierdzil ze pompka paliwa jest do wymiany.nie wiem czy nie robi mnie w balona.jestem za granica aktualnie i on chce za pompke i robocizne 300e a w sklepie znalazlem pompke za 140e.zastanawiam sie teraz czy nie wymienic samemu pompki bo moze przyczyna jest tylko to powietrze w werzyku(jest go bardzo duzo)

nie chce ryzykowac zabardzo wymiana samemu pompki bo nie wiem jak pozbyc sie tego powietrza z tego wezyka.jak to odpowietrzuc???

Opublikowano

A może wystarczy zatankować do pełna?

 

Z informacji wyczytanych na forum wynika, że niesprawna pompka sprawia problemy przy małej ilości paliwa w zbiorniku, zwykle poniżej 20-30l. Jak jest pełno to pompa wtryskowa sama zassie (trzeba troszkę pokręcić) i dojedziesz. A pompę wymienisz sobie w domu, znacznie taniej :-)

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano

Pilaros bliżej mnie sercem do Sopotu niż Olsztyna (choćby dlatego, że w Sopocie mieszkałem), a teraz na poważnie.

Nawet 140Euro za pompkę paliwową to i tak za dużo. PiotrJakub ma rację zalej do pełna i nie dopuszczaj poniżej 40 litrów. WRACAJ DO POLSKI. Jeśli wcześniej się nie bawiłeś w wymianę pompki i chcesz to robić na podwórku z śrubokrętem to lepiej daj spokój. Takie jest moje zdanie. Jak zalejesz do pełna to zobaczysz co się dzieje. Tak szczerze mówiąc jeśli jest powietrze może najzwyklej w świecie jest dziurka lub pęknięcie.

Prosta metoda czy pompka jest sprawna. Zdejmij wężyk paliwa przed filtrem paliwa lub za. Podłóż jakiś pojemnik i zakręć silnikiem, jak wręcz tryska paliwo pompka w zbiorniku jest OK. Odpowietrzenie paliwa jest jak napisał u mnie Misiek_525i w górnej części filtra paliwa (osobiście tego nie widziałem bo jestem uziemiony po wypadku i tęsknię za Beti).

Opublikowano

zapomnialem napisac jednej rzeczy.przed tym zanim zaczal sie problem z ta pompka to zauwazylem ze zaczelo cieknac skas paliwo.sciagnelem ta czarna plastikowa obudowe i zauwazylem ze odlaczany byl wezyk z ktorego cieklo paliwo(nie wiem jak wytlumaczyc ktory to byl wezyk,jest tam takich kilka krociotkich)wcisnelem ten wezyk spowrotem i odpalilme auto normalnie,chwile pochodzilo i zgasilem.na drugi dzien zaczal sie rpoblem o ktorem zaczolem pisac w tym poscie.

mam kolege ktory ma pojecie o autach i w razie czego wymieni mi ta pompke,kazal mi sie tylko dowiedzien jak odpowietrzyc uklad w tdsie bo np w zitroenach jest taka gruszka do odpowietrzania.czy jestescie pewni ze po wymianie pompki uklad sie sam odpowietrzy i powieterze z tych werzykow zniknie?

gdzie sie odpowietrza filtr paliwa??

zrobie tak jak pisaliscie,zamontuje stara pompke zaleje bak do pelna i zobacze czy odpali i jak bedzie chodzil,jak bedzie cos nie tak to wymienie ta pompke.

dzieki za rady

pozdrawiam goraco:)

Opublikowano
Pila.... jeśli spadł "jakiś"wężyk to może jest sparciały i wystarczy go wymienić, sprawdź dokładnie, cześć wężyków jest dość sztywnych i może puszczać powietrze :pray:
Opublikowano

A co do odpowietrzania układu, to chyba nie ma jakiegoś specjalnego patentu.

 

Jak uszczelniali mi pompę, to potem trochę dłużej pokręciłem rozrusznikiem i zapalił.

 

Tak samo było jak wymieniałem filtr paliwa. Ponieważ nie zalałem go ropą, to powietrza do usunięcia było dużo i trochę go musiałem na rozruszniku kręcić, ale zaskoczył i nie było innych problemów.

 

Piszą tu koledzy o jakiejś śrubie do odpowietrzania, ale jakoś jej nie znalazłem :-(

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.