Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wymienione jest sprzęgło i docisk silnik sie wkręca na pierwszym biegu przy 6 tyś obrotów silnik traci moc na 1 biegu troche popiszczy 2 tak jak powino byc na 3 filtr powietrza czysty świece ok na kompie niby wszystko ok gdzie szukać usterki bak czysty filtr paliwa nowy proszę o pomoc Cieżko zwrócic na siebie uwage 150 koni nie może dać rady e34 kiedyś było inaczej moja beta ma org przebieg 117000 mam ja od 40tyś i do 85 chodziła wystarczająco na moje wymagania na 3biegu w zakręty90stopni wchodziło sie z utratą przyczepności teraz jest inaczej najpierw wymieniłem świece ze 3dni była różnica nawet ciągła 3 bieg dawał rade potem wymieniałem filtry paliwa chyba z 5 aż w końcu wyczyściłem bak paliwo troche było metne teraz tylko jedna stacja nowa tarcz docisk sachs wyrzusiłem katalizator środkowy też zdjołem mam tylko połowe końcowego remusa byłem na kompie wszysko niby ok lecz wcześniej jak sie dawało opór to na jeszcze na 3 wciskało i ładnie skakała na niższych biegach teraz tego nie ma

Silnik nawet równo pracuje choć słyszałem opinie jednego majstra ze nie

jak wrzuce 1 i opor gazu 5.5 6.0 0brotów to beta stoi moc z silnika nie obkręca kółek silnik wyje a tu nic na 2 bardzo ciężko a na 3 biegu to jakbym jechał 1.6 a 20tyś wstecz to odczuwałem zerwanie przyczepności na 3 prosze o pomoc dzieki za zainteresowanie

1 2 i 3 90km/h i musi jęknąc to chciałbym osiągnąć

Edytowane przez whitem///titowal
Opublikowano

hehe opony nie "piszczą"... bo one nie są od "piszczenia" :lol:

a tak poważnie to opisz dokładniej co dzieje się z motorem bo to że nie chce "piszczeć" :twisted2: oponami to żaden wskaźnik że coś z nim jest nie tak. :hand:

 

z drugiej strony twój motor nie jest aż takim brytanem żeby zrywać przyczepność na 2 a co dopiero na 3 biegu.

Opublikowano
Ja mysle ze z tym silnikiem to na 3 mozna piszczec jedynie wchodzac w jakis ostry zakret na oponkach ktore piszcza. A tak poza tym to zgadzam sie z sebos76, 2.0 24v to nie jest motor do piszczenia na wyzszych biegach.
Opublikowano
zgdaz sie marne szanse zebys zapiszczal swoim autem na 3 biegu choc nie mowie ze to nie mozliwe moze gdyby naped byl na przod latwiej ny to poszlo :wink:
Opublikowano
Wymienione jest sprzęgło i docisk silnik sie wkręca na pierwszym biegu przy 6 tyś obrotów silnik traci moc na 1 biegu troche popiszczy 2 tak jak powino byc na 3 filtr powietrza czysty świece ok na kompie niby wszystko ok gdzie szukać usterki bak czysty filtr paliwa nowy proszę o pomoc Cieżko zwrócic na siebie uwage 150 koni nie może dać rady e34 kiedyś było inaczej moja beta ma org przebieg 117000 mam ja od 40tyś i do 85 chodziła wystarczająco na moje wymagania na 3biegu w zakręty90stopni wchodziło sie z utratą przyczepności teraz jest inaczej najpierw wymieniłem świece ze 3dni była różnica nawet ciągła 3 bieg dawał rade potem wymieniałem filtry paliwa chyba z 5 aż w końcu wyczyściłem bak paliwo troche było metne teraz tylko jedna stacja nowa tarcz docisk sachs wyrzusiłem katalizator środkowy też zdjołem mam tylko połowe końcowego remusa byłem na kompie wszysko niby ok lecz wcześniej jak sie dawało opór to na jeszcze na 3 wciskało i ładnie skakała na niższych biegach teraz tego nie ma

Silnik nawet równo pracuje choć słyszałem opinie jednego majstra ze nie

jak wrzuce 1 i opor gazu 5.5 6.0 0brotów to beta stoi moc z silnika nie obkręca kółek silnik wyje a tu nic na 2 bardzo ciężko a na 3 biegu to jakbym jechał 1.6 a 20tyś wstecz to odczuwałem zerwanie przyczepności na 3 prosze o pomoc dzieki za zainteresowanie

1 2 i 3 90km/h i musi jęknąc to chciałbym osiągnąć

Opublikowano
Wymienione jest sprzęgło i docisk silnik sie wkręca na pierwszym biegu przy 6 tyś obrotów silnik traci moc na 1 biegu troche popiszczy 2 tak jak powino byc na 3 filtr powietrza czysty świece ok na kompie niby wszystko ok gdzie szukać usterki bak czysty filtr paliwa nowy proszę o pomoc Cieżko zwrócic na siebie uwage 150 koni nie może dać rady e34 kiedyś było inaczej moja beta ma org przebieg 117000 mam ja od 40tyś i do 85 chodziła wystarczająco na moje wymagania na 3biegu w zakręty90stopni wchodziło sie z utratą przyczepności teraz jest inaczej najpierw wymieniłem świece ze 3dni była różnica nawet ciągła 3 bieg dawał rade potem wymieniałem filtry paliwa chyba z 5 aż w końcu wyczyściłem bak paliwo troche było metne teraz tylko jedna stacja nowa tarcz docisk sachs wyrzusiłem katalizator środkowy też zdjołem mam tylko połowe końcowego remusa byłem na kompie wszysko niby ok lecz wcześniej jak sie dawało opór to na jeszcze na 3 wciskało i ładnie skakała na niższych biegach teraz tego nie ma

Silnik nawet równo pracuje choć słyszałem opinie jednego majstra ze nie

jak wrzuce 1 i opor gazu 5.5 6.0 0brotów to beta stoi moc z silnika nie obkręca kółek silnik wyje a tu nic na 2 bardzo ciężko a na 3 biegu to jakbym jechał 1.6 a 20tyś wstecz to odczuwałem zerwanie przyczepności na 3 prosze o pomoc dzieki za zainteresowanie

1 2 i 3 90km/h i musi jęknąc to chciałbym osiągnąć

Opublikowano
Za to co wlozyles w to auto juz bys sobie kupił 535, a wtedy 185/75-15 na tył i piszcz sobie ile chcesz, a`propos mam gdzies 2 takie opony - made in ussr :clap:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W razie czego to silnik najlepiej gasić mokrą trawą. :roll2:
Opublikowano
Piszesz tak ze nie idzie zrozumiec o co Ci chodzi ... Pora nauczyc sie interpunkcji pozniej zawracac glowe ale widze ze temat i tak nie jest wart zainteresowania ...
Opublikowano
Podlewarować tył możesz , wsadzasz sobie nawet piąty bieg dajesz 5tyś. obrotów i kolega popycha gablotę żeby spadła z lewarka , daję głowę że wtedy piszczeć będzie a wrażenia pobiją te przy piszczeniu na trójce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Potrzeba matką wynalazku :!:
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!
Opublikowano
a to poprzedni temat tego użytkownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44175

 

:duh: :duh: :duh:

 

No comments :mad2: :mad2: :mad2: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :dance: :dance: :dance:

na takich gumach to Dodge Viper moze miec problemy z piszczeniem, a co dopiero 2.0

Opublikowano
tak jak czytalem opis tematu to musialem kilka razy przeczytac a i tak nie zrozumialem o co chodzi wiec wszedelm i dalej nie rozumiem fajnie ze ktos taki jak on jest na tym forum chcialbym aby mial wiecej pytan poprawil mi humor ;) swoja droga jak to osiagnie bedzie to nie lada wyczyn ;) a kolega widac ze wyczynowiec :mrgreen: :cry2: :cool2:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

i to jest przykład właściciela BMW szerokie felgi, dres,komura, i pisk ze świateł :mad2: :mad2: :mad2:

albo inaczej ,ludzie "nas" tak postrzegają :clap: :clap: :clap:

jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano

Nie no panowie, nie bądźmy tacy krytyczni, dzięki temu uprzejmemu Panu który chce silniczkiem 2.0 z tylnym napędem pisczeć na asfalcie i to na 3 CIm biegu, my NORMALNI, wiemy co mogą wytrzymać nasze bmw, i to bez testów i kosztów...popieram inicjatywę tego Pana, i chętnie poczytam jeszcze o jego nowych i jakże pomocnych nam eksperymentach. :jawdrop:

PS. Piszczeć na 3cim biegu możesz, oczywiście, dwie oponki od ursus c360 przednie, (rozmiar 16'), namierzasz lodowisko, wyganiasz dzieci, dla bezpieczeństwa, i ,,,piszczysz,, tylko nie zapomnij otworzyć okien, efekt jest lepszy,,,,

 

PS. Serce mi krwawi jak czytam o takim traktowaniu swojego własnego autka !!! I gratuluję wiary w bmw 520 !!!!!!!!!!!! na 3cim biegu,,,heh

A 325 tds Biturbo całkiem nieźle sobie radzi z piskiem na 2,,,,no jak pada deszcz to nawet na 3 coś zasłyszysz ,,,(oczywiśćie opony ursus c 360)

pozdrawiam, rolnik z podlasia

Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Opublikowano
Widze że mam doczynienia z samymi weteranami chyle czoła moim zdaniem beta powinna chodzić cały czas na wysokich obrotach i do dobrej zabawy powinno wystarczyć 2.0 poruszając sie po polskich drogach krótkie odcinki ruchu miejskiego niebezpieczne drogi szybkiego ruchu można traktować jak oes i spalanie jest wgranicy rozsądku szkoda że nie traktują niektorzy mojego tematu poważnie ja jestem spragniony jazdy dobrym silnikiem 2.0 a jeśli ma mały przebiek to należy go dopracować i nadal wykręcać numery dla mnie to prawdziwa sztuka a auta i tak nigdy nie sprzedam bo mojego autka nigdy nie traktowałem jak przedmiotu ja czuje że ona chce jeszcze troszke poskakać :)
Opublikowano
chyba naoglądałeś się filmów typu '''mistrz kierownicy ucieka" tylko tam jest pewnie 500 kucykow --doradzić mogę tyle kup sobie M-power--będzie ci piszczeć nawet w portfelu---zmądrzej -pozdro :nienie:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.