Skocz do zawartości

po raz kolejny stożkowy filtr , BMC-CDA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
przegladalem forum ale nie znalazlem zadnej sensownej odpowiedzi ktora by mnie usatysfakcjonowala, nosze sie z zamiarem wlasnie kupna filtra stozkowego do mojej niuni (e39 540i) tylko zaznaczam nie jest to zaden scierwo filtr za 100zl tylko do wyboru mam albo BMC-CDA 85-150 :http://www.jedrasik.com/pokaz_produkty.php?idpodkat=170&order=nazwa&str=1 albo simota racing : http://www.rpmotorsport.pl/filtr-stozkowy-airbox-77mm-stalowy-bb253s2-p-239.html , najlepiej gdyby wypowiedzieli sie ludzie ktorzy maja lub mieli z tym doczyniena :)
Opublikowano
Pytanie kosmiczne nie jest ale napisz czego bys oczekiwał od takiej modyfikacji.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
hmmm no logiczne ze nie 30KM w prezencie ale wedlug wykresow w rs4 ten sam filtr (BMC) dal 40Nm a wiec to juz jest sporo ,no i nie obrazilbym sie gdyby ladniej chodzila chodzi o dzwiek oczywiscie...
Opublikowano

Logicznym to jest nie ufać takim wykresom!...W pewnym miesięczniku "GT" kiedyś robili testy magnetyzerów...średnio im wychodziło że moc wzrasta o 10% a spalanie malaje o jakieś 15% :jawdrop: przemyśl to bo to się nazywa marketing! :cool2:

W większości przypadków stożkin zwiekszaja moment dość sporo (weź poprawke na to że rs jest doładowany, a tam wszystkie modyfikacje na dolocie objawiają się lepszym efektem) ale w górnej fazie obrotów, natomiast na niskich obrotach zmniejszają niezacznie (nie jest to reguła!!!) a we wszystkich modyfikacjach chodzi owszem o wzrost ale w zakresie (jak najdłuższym) obrotów, więc sam stożek to chyba bardziej dźwięk poprawi niż osiągi

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Hm... jeden i drugi produkt to wysokiej jakości KIT'y. Ciezko byłoby mi sie zdecydować. Na innym forum innej marki (angielski klub) wiekszość ludzi używa zestawów dolotu BMC , SIMOTA i Viper (by Pipercross).

Jednak moim zdaniem lepiej wykorzystasz charakterystykę motoru V8 jesli włożysz wkładkę. Poprawi reakcję na gaz przy niskich obrotach i ciąg od dołu.

Kit dolotowy daje dobrego kopa w zakresie obrotów mocy maksymalnej. Jednak bez dobrego wydechu, świec i re-mapingu kit da niewiele. Napewno poprawi się dziwek.

Jesli już zdecydujesz sie na jakis, pamietaj o dobrym umiejscowieniu wlotu zimnego powietrza.

 

Ja we wszystkich moich wozach używam wkładek Green Filters i jestem zadowolony.

http://img510.imageshack.us/img510/7666/podpisgn8.jpg
Opublikowano
hmmm za simota przewaza prawie dwukrotnie nizsza cena ,simota produkuje rowniez specjalne oslony przed cieplem i myslalem zeby taka zalozyc ,wydech juz mam kellenger'a wedlug producenta daje + 7KM i chyba 6Nm a katalizatory mam od E39 M5 wiec napewno lepsze niz seria swiece moge dokupic remaping tez raczej nie jest problemem ,ale ciesze sie ze ktos nareszcie zabral glos ktory mi pomogl:) co do wykresow to pewnie ale sadze ze przyrost rzedu ok 3-5KM i 10-20Nm jest calkiem realny....
Opublikowano

No jak masz wydeszek i kat. spotowy, do tego świeczki i porządny dolot (elegancko osłoniety) i powinno być git.

Napewno poprawi się czułość na gaz i harakterystyja pracy silnika będzie równiejsza, a gdybyś się jeszcze pokusił o chip to już miałbyś full lekkich (nie ingerujących w silnik) modyfikacji, no oprócz kompletnego układu wyd.- kolektor...to jest moc :cool2:

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
swieczki platynowe 70zl za sztuke:) co do kolektora to kupiłbym takowy gdybym wiedzial gdzie.... a co zrobic z filtrem warto placic 2 x tyle za BMC co za Simote?
Opublikowano

Jak miałbym kase to bym kupił BMC, tak dla swietego spokoju...ale Simote też nie jest zły, w przypadku BMC cześć kasy napewno jest za marke.

Wydaje mi się że efekty będą porównywalne, ja dla siebie na dzień dzisiejszy (jeżeli bym kupował) kupił bym Simote

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
no ja chyba tez tak zrobie , dzwonilem wlasnie do Geko i za chip na 306KM i +25Nm biora 1800zl i jeszcze do tego zdjety ogranicznik ,problem w tym ze poprzedni wlasciciel twierdzil ze jest ona po chipie i blokady predkosci a ze moja to automat to nie mam jak tego sprawdzic ,no chyba zeby zobaczyc czy idzie powyzej 250 aczkolwiek nie mam az takiego zaufania do mojego auta zeby to sprawdzic....
Opublikowano
no ja chyba tez tak zrobie , dzwonilem wlasnie do Geko i za chip na 306KM i +25Nm biora 1800zl i jeszcze do tego zdjety ogranicznik ,problem w tym ze poprzedni wlasciciel twierdzil ze jest ona po chipie i blokady predkosci a ze moja to automat to nie mam jak tego sprawdzic ,no chyba zeby zobaczyc czy idzie powyzej 250 aczkolwiek nie mam az takiego zaufania do mojego auta zeby to sprawdzic....

 

:mrgreen: Dasz radę :mrgreen: Do Wrzesni wystarczy miejsca. Sprawdzałem nie dawno 730i.

http://img510.imageshack.us/img510/7666/podpisgn8.jpg
Opublikowano
No tu już sie nie wypowiem bo nie wiem...jeżeli silnik jest takiej samej konstrukcji (czego również nie wiem :| ) to nie powinno być większych przeciwskazań, może jakieś małe szlify...nie wiem , nie znam dobrze tematu :worried:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
a teraz mam kosmiczne pytanie:) czy kolektor dolotowy od e39 m5 bedzie pasowal do 540i???:))

w M5 masz chyba 8 przepustnic więc to raczej większa przeróbka. Moc mógłbyś sprawdzić na G-techu

Opublikowano
no wlasnie 8 przepustnic a 540i ma chyba tylko 4 to juz troszke problem jest ,ale chyba mocy na g-techu nie zmierze ewentualnie przyspieszenie ,niewiem czy nie zmienic na manuala bo mam do kupienia komplet czesci do przerobki, wtedy moglbym chociaz na hamownie pojechac:)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mam takie pytanie; e39 528i i byl tam zamontowany filtr stozkowy jakiejs slabej jakosci pytalem w ASO o cene kompletnej obudowy filtra wraz z filtrem aby przywrocic do orginalu ale to koszt 800PLN wiec zostane przy stozku i chcialem zamontowac ten SIMOTA na allegro jest za 330 PLN i mam pytanie bo nie wiem jak to zrobic, gdyz filtr ten ma srednice osadzenia 77mm wiec jak go zamontowac czy musze miec jakas opaske redukujaca srednice czy jak? I Z drugiej strony na wlocie filtra musze zamontowac rurke dolotowa o srednicy 77mm ktorej poczatek musze umiejscowic gdzie na wysokosci "nerek" zeby zbierala powietrze czy tak?

 

Prosze o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.