Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nadzieje że to jest odpowiednie dział a temat przyda się wielu użytkownikom (nie znalazłem takiego tematu)

 

od dłuższego czasu mam zamiar zamontować chipa w moim aucie jednak cały czas nie moge się zdecydować :worried: chciałbym zasięgnąc opini osób, ktore chipowały auta i wiedzą jak wgląda eksploatacja(jak obsługiwać się z pedałem gazu) auta po modyfikacji, czy warto chipować, jakie są skutki, czy to się opłaca...

 

myśle że dość sporo osob na forum ma zachipowane auta i prosze o ich opinie :norty:

Opublikowano

Ja wrzucilem ostatnio, auto jest troszke mocniejsze, ale do strzalu z nitro nie mozna tego porownac ;)

 

Duzo wazniejszy jest fakt, ze zniknely absolutnie wsyzstkie "wahniecia" i teraz na benzynie oraz LPG ciagnie rowno od dolu do samej gory. No i wyraznie poprawila sie reakcja na pedal gazu. Do tego mierzone osiagi na benzynie i gazie sa teraz identyczne, a przedtem gaz byl minimalnie aczkolwiek zauwazlnie slabszy.

 

 

Jezeli ty jezdzisz dizlem to w ogole nie ma sie nad czym zastanawiac tylko chipowac...

Opublikowano

tez chodzi mi to po glowie. jak widac sa same plusy ale czy napewno nie ma minusów ? na forum beemka-klub i bmw-sport udziela sie user Reserved (i byc moze tutaj tez ) i on cos takiego sprzedaje.

dyfer ile cie kosztowalo zchipowanie fury? mamy chyba ten sam silnik wiec jestem zainteresowany.

Opublikowano
Panowie ale pusiu pyta o czipowanie turbodiesla a nie silnika benzynowego wolnossącego a to jest subtelna różnica bo przy turbo to mozna osiągnąc naprawdę zaskakujące efekty.
Opublikowano
tez chodzi mi to po glowie. jak widac sa same plusy ale czy napewno nie ma minusów ? na forum beemka-klub i bmw-sport udziela sie user Reserved (i byc moze tutaj tez ) i on cos takiego sprzedaje.

dyfer ile cie kosztowalo zchipowanie fury? mamy chyba ten sam silnik wiec jestem zainteresowany.

 

Kosztowalo mnie 20zl za kostke i jej zaprogramowanie u czlowieka znalezionego na allegro. Wsad dostalem od usera Koko z forum Beemka.

 

Zmierz sobie pare razy przyspieszenie 60-100 na trojce to porownamy wynik (ja mam prawie serie, co dobrze swiadczy o chipie, bo niestety kompresja ucieka mi uszczelniaczami a prawdopodobnie tez i pierscieniami...)

Opublikowano
dokładnie KOWAL :norty: i chodzi mi konkretnie o opinie ludzi co chipowali diesle..., ale dzieki za odpowiedz

 

Chipuj a nie pytaj , nie wiesz co tracisz czekając, no ale teraz taki sezon że nie ma gdzie tych osiągów wykorzystać ale wiosna blisko :mrgreen:

Opublikowano
myśle że dość sporo osob na forum ma zachipowane auta i prosze o ich opinie :norty:

 

Był chyba tylko jeden, ale już go nie ma (mowa o dieslach)

 

www.tdituning.pl (czyli Master's)

www.compsport.pl

www.diagtronik.pl

 

przecież ja mam schipowanego diesla 2.0d i do tego w automacie , wrażenia ogólne pozytywne ale co i jak to się okaże z czasem bo niedawno to zrobiłem a warunki widać jakie mamy na drogach

Opublikowano

Ja mam schipowanego 2,5 TDS, E39 1997 rok, skrzynia manualna.

W tym modelu zmiana polega na wyjęciu i przeprogramowaniu komputera.

 

U mnie operację wykonywał znany z chipowania Robert Skolarus z Poznania (ul. Garbary, 604 439 088). KOszt - tylko 750 zł!

 

Standardowo podnosi moc i moment o około 25-30 procent. Na to dostaje od niego pisemną gwarancję, że nic się złego nie stanie. Można podnieść moc auta nawet o 50% odpowiednio przeprogramowując komputer, niemniej nie dostanie się gwarancji plus trzeba liczyć się z tym, że wówczas wykracza się poza normy wyznaczone przez producenta.

 

Autko całkiem łądnie się zbiera, różnic w spalaniu nie ma, komfort z posiadania większej mocy podczas jazdy jest olbrzymi. Mój mechanik jednak dość mocno opieprzył mnie, że wysilam używany silnik. Wyraźnie powiedział, abym nie cisnął. Generalnie chipy są dobre do nowych aut z małymi przebiegami. Im starszy, tym ostrożniej trzeba się z mocą obchodzić...

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Opublikowano
330d m57 seria na hamowni 180km ,414nm ,chip v- tech zalozony dwa lata temu przy 100 tys km na 206km i 503nm.obecny przebieg 173tys km,nie mialem i nie mam problemow ,z tym ,ze jezdze raczej spokojnie i czasami tylko go butuje,spalanie srednio po aglomeracji na baku 950km.osiagi lepsze ,znacznie lepszy dol i latwiej sie wkreca na obroty.
Opublikowano
to spalanie mnie zadziwia :mrgreen: moja mimo R4 spala na trasie 6,5-7 a średnio ok 8-9 litrów i tankować muszę już po 800km nawet po trasie no może dlatego że automat i na trasie często wyprzedzam a jak autostrada to tempomat na 160 - teraz pali odpowiednio więcej bo zima
Opublikowano
Zależy od stylu jazdy...mój 2,5tds musi być tankowany co 500-600km :)

 

aaa , to już wiem jak trafiłem na forumsamochodowe.com :lol:

i z kim dzisiaj na priv dyskutowałem na temat chipa :mrgreen:

Opublikowano
WItam ja też chcę chipa ale nie moge nigdzie znaleźć do simensowskich kompów. W zasadzei to chip interesuje mnie tylko po to by przestawić kąt zapłonu co polepsza proces spalania z paliwem o wysokiej ilości oktanów jakim jest gaz. CHyba ze jest jakis inny sposób na lekkie wyprzedzenie kąta zapłonu.........???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Ja mam schipowanego 2,5 TDS, E39 1997 rok, skrzynia manualna.

 

Standardowo podnosi moc i moment o około 25-30 procent. Na to dostaje od niego pisemną gwarancję, że nic się złego nie stanie. Można podnieść moc auta nawet o 50% odpowiednio przeprogramowując komputer, niemniej nie dostanie się gwarancji plus trzeba liczyć się z tym, że wówczas wykracza się poza normy wyznaczone przez producenta.

Mój mechanik jednak dość mocno opieprzył mnie, że wysilam używany silnik. Wyraźnie powiedział, abym nie cisnął. Generalnie chipy są dobre do nowych aut z małymi przebiegami. Im starszy, tym ostrożniej trzeba się z mocą obchodzić...

pzdr

 

Podniesienie mocy o 50 % w TDS zrobi raczej tylko wielkie BUM z silnika.

Odnośnie wysilania silnika... TDS ma wstępną komorę spalania, prosty układ sterowania. Podobno dużo tutaj się nie na wskóra, daltego wielu tunerów tego silnika się nie czepia. Przy takich modyfikacjach można wymienić intercooler na większy (stosują nawet od IVECO i podbno daje rade), wtedy masz lepsze chłodzenie i przy ostrym bucie nic się nie rozsypie.

W nowych dieslach, jest więcej parametrów, które można zmienić, więc i możliwości są większe.

Opublikowano
dzięki za odpowiedzi widze ze temat sie ładnie rozwinął :norty: rozwialiście moje wątpliwości, niedługo założe chipa tylko niech śniegu troche ubędzie pozdro :cool2:
Opublikowano
Witam a co powiecie o 320i zagazowanym od 1 miesiąca oczywiscie sekwencja czy warto chipować czy nie rozwale silnika ? lub lpg ?. mam chip kupiony wraz z autem wiem ze na benie pomyka nieziemsko ale jesli mam lpg to czy bedzie to rozsądne? prosze o opinie . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.