Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i wreszcie mam te swoje bmw :mrgreen:

Czarne e36 coupe 320 '97 pełen m-pakiet.

 

Przywieziona z kraju wroga, z pomocą kolegi rews,

którego pomoc w sprowadzaniu niniejszym polecam.

 

Wreszcie zrozumiałem o co wam chodziło z tymi silnikami R6

Faktycznie dźwięk tego silnika jest nieziemski, podobnie jak samo auto!

 

http://img340.imageshack.us/img340/2780/xsmallec5.jpg

Opublikowano

Wreszcie zrozumiałem o co wam chodziło z tymi silnikami R6

Faktycznie dźwięk tego silnika jest nieziemski, podobnie jak samo auto!

Nieziemski to jest dźwięk silnika M50 (pełen zakres obrotów), bo twoje M52 też brzmi nieżle ale wyłącznie od 4000RPM w zwyż , poniżej tego zakresu silnika M52 praktycznie nie słychać :!:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
pełen m-pakiet

Czy do m-pakietu wliczano lusterka? Tu na zdjeciu nie widze a wydaje mi sie, ze byly.

lusterka M3 występowały tylko w wybranych M-pakietach , zwłaszcza Individuale , a tak to pakowali te zwykłe do M-techów.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
No i wreszcie mam te swoje bmw :mrgreen:

Czarne e36 coupe 320 '97 pełen m-pakiet.

 

Przywieziona z kraju wroga, z pomocą kolegi rews,

którego pomoc w sprowadzaniu niniejszym polecam.

 

Wreszcie zrozumiałem o co wam chodziło z tymi silnikami R6

Faktycznie dźwięk tego silnika jest nieziemski, podobnie jak samo auto!

 

Pozwole sobie być niegrzecznym.Dokladnie to chodzi mi o to ze czesto ludzie wypisują Niemcy-kraj wroga.Skoro wróg to po co do niego jeździcie, po co dawać wrogowi zarobić.

Przepraszam za ten komentarz ale mam fizyczne obrzydzenie do tego stwierdzenia.

 

Auto pierwsza klasa :cool2:

Opublikowano
bardzo ładny wybór a silnik ah brak słów kiedyś morze też sobie kupie już coś na 6 garach piękny ten dźwięk a ta twoja to wygląda spoko :cool2: :cool2: :cool2:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano (edytowane)

....

Pozwole sobie być niegrzecznym.Dokladnie to chodzi mi o to ze czesto ludzie wypisują Niemcy-kraj wroga.Skoro wróg to po co do niego jeździcie, po co dawać wrogowi zarobić.

Przepraszam za ten komentarz ale mam fizyczne obrzydzenie do tego stwierdzenia.

...

 

Uetam, potoczne, obiegowe określenie, dawno wyprane z ładunku emocjonalnego (jakieś 62 lata temu). Równie dobrze mogłem napisać "pojechałem do niemiec", ale po obejrzeniu 800km ichnich autrostrad uważam polskę za wroga niemiec, domagam się wypowiedzenia im wojny i poddania się następnego dnia :)

 

p.s. widzę, iż podobnie jak ja, nikt nie zauważył że opona z przodu jest założona "na odwrót".... dopiero dziś zauważyłem. Ale dziwni ci niemcy.

Więc jeśli ktoś chce wiedzieć co się dzieje gdy bieżnik opony "patrzy" nie w tę stronę to odpowiedź brzmi nic.

Edytowane przez BorsukWro
Opublikowano

Wreszcie zrozumiałem o co wam chodziło z tymi silnikami R6

Faktycznie dźwięk tego silnika jest nieziemski, podobnie jak samo auto!

Nieziemski to jest dźwięk silnika M50 (pełen zakres obrotów), bo twoje M52 też brzmi nieżle ale wyłącznie od 4000RPM w zwyż , poniżej tego zakresu silnika M52 praktycznie nie słychać :!:

 

A czym sie rozni M50 od M52 ? I w jakich modelach sa te silniki ?

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Nieziemski to jest dźwięk silnika M50 (pełen zakres obrotów), bo twoje M52 też brzmi nieżle ale wyłącznie od 4000RPM w zwyż , poniżej tego zakresu silnika M52 praktycznie nie słychać :!:

 

jaki to jest motor m50 mozesz rozwinac to?

Opublikowano

p.s. widzę, iż podobnie jak ja, nikt nie zauważył że opona z przodu jest założona "na odwrót".... dopiero dziś zauważyłem. Ale dziwni ci niemcy.

Więc jeśli ktoś chce wiedzieć co się dzieje gdy bieżnik opony "patrzy" nie w tę stronę to odpowiedź brzmi nic.

 

widocznie nie jeździłeś jeszcze po deszczu, bo takie zamontowana opona nie odprowadza wody spod opony, tylko wciąga ją pod oponę, skutek oczywisty- aquaplaning

Opublikowano

Wreszcie zrozumiałem o co wam chodziło z tymi silnikami R6

Faktycznie dźwięk tego silnika jest nieziemski, podobnie jak samo auto!

Nieziemski to jest dźwięk silnika M50 (pełen zakres obrotów), bo twoje M52 też brzmi nieżle ale wyłącznie od 4000RPM w zwyż , poniżej tego zakresu silnika M52 praktycznie nie słychać :!:

 

A czym sie rozni M50 od M52 ? I w jakich modelach sa te silniki ?

W E36 występują 2 rodzaje silników benzynowych 6 cylindrowych , nie licząc wersji M3

pierwszy rodzaj to M50 występoował od początku produkcji i posiada następujące odmiany :

M50 B20

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 66 mm

Pojemność 1991 cm3

Stopień sprężania 10,5:1

Stopień sprężania z kontrolerem silnika MS-40 11,0:1

Moc maksymalna 110 kW przy 6000 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4700 obr/min

 

 

[edytuj] M50 B20 VANOS

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 66 mm

Pojemność 1991 cm3

Stopień sprężania 11,0:1

Moc maksymalna 110 kW przy 5900 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4200 obr/min

 

 

[edytuj] M50 B25

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 75 mm

Pojemność 2494 cm3

Stopień sprężania 10,0:1

Moc maksymalna 141 kW przy 6000 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 4700 obr/min

 

 

[edytuj] M50 B25 VANOS

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 75 mm

Pojemność 2494 cm3

Stopień sprężania 10,5:1

Moc maksymalna 141 kW przy 5900 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy w E34 250 Nm przy 4200 obr/min

Maksymalny moment obrotowy w E36 245 Nm przy 4200 obr/min

 

 

 

Drugim rodzajem jest silnik M52 wprowadzony w grudniu 93 roku i posiada następujące odmiany:

M52 B20

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 66 mm

Pojemność 1991 cm³

Stopień sprężania 11,0:1

Moc maksymalna 110 kW przy 5900 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4200 obr/min

 

 

[edytuj] M52 B25

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 75 mm

Pojemność 2494 cm³

Stopień sprężania 10,5:1

Moc maksymalna 125 kW przy 5500 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 3950 obr/min

 

 

[edytuj] M52 B28

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 84 mm

Pojemność 2793 cm³

Stopień sprężania 10,2:1

Moc maksymalna 142 kW przy 5300 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 3950 obr/min

 

 

[edytuj] M52 B28 Z3

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 84 mm

Pojemność 2793 cm³

Stopień sprężania 10,2:1

Moc maksymalna 141 kW przy 5300 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 275 Nm przy 3950 obr/min

 

--------------------------------------------------------------------------------

BMW M52TU - zmodyfikowany w 1998 roku silnik M52

 

 

[edytuj] M52TU B20

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 80 mm

Skok tłoka 66 mm

Pojemność 1991 cm³

Stopień sprężania 11,0:1

Moc maksymalna 110 kW przy 5900 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 3500 obr/min

 

 

[edytuj] M52TU B25

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 75 mm

Pojemność 2494 cm³

Stopień sprężania 10,5:1

Moc maksymalna 125 kW przy 5500 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 3500 obr/min

 

 

[edytuj] M52TU B28

Ilość cylindrów 6

Średnica cylindrów 84 mm

Skok tłoka 84 mm

Pojemność 2793 cm³

Stopień sprężania 10,2:1

Moc maksymalna 142 kW przy 5300 obr/min

Obroty maksymalne 6500 obr/min

Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 3500 obr/min

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
R6 BMW ma fajny dźwięk. To fakt. Typowy wysokoobrotowy silnik. Z V8 i V12 w porównaniu z konkurencją już jest kiepsko. V16 nie występuje...
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Varrol: pytaj, odpowiem, bo mógłbym elaborat tu naskrobać

jak to przefantastycznie mi się nią jechało

 

Gustuff: ale o co chodzi? Coś obiecałem po pijaku? Dam się przejechać, jak kupisz ode mnie Astrę :mrgreen:

Lepiej powiedz gdzie to tanio serwisować w naszym mieście :)

Opublikowano
Varrol: pytaj, odpowiem, bo mógłbym elaborat tu naskrobać

jak to przefantastycznie mi się nią jechało

 

No to trafiła ci się ładna sztuka - takie dobre wyposażenie, to ja bym sie od razu na forum chwalił :lol:

 

Szkoda, że swap jest taki nieopłacalny, bo chyba bym myślał o wsadzeniu większego silnika - tylko mnie tymi R6 wszyscy denerwujecie :wink:

Opublikowano

ale o co chodzi? Coś obiecałem po pijaku?

:D

 

Dam się przejechać, jak kupisz ode mnie Astrę :mrgreen:

:)

No co Ty! mialbym wrocic do astry? nigdy :twisted2:

 

Lepiej powiedz gdzie to tanio serwisować w naszym mieście :)

hmm... ja na razie odwiedzilem chlopakow na przesmyckiego czy przedmiejskiej (nigdy nie pamietam - w kazdym razie boczna legnickiej)

szef - widac, ze sie chlop zna na rzeczy, pracownikom - raczej nie pozwalac nawet zerknac na samochod ;) no i czy tanio... zostawilem tam jakies 1500 (wymiana wszystkich filtrow, plynow i jeszcze mialem problem z falujacymi obrotami). ich plusem jest to, ze maja porzadny komputer do diagnostyki. a elektryk to podobno w stando jest niezly magik, ale wiadomo jakie tam sa ceny...

Opublikowano
Mi sie tez bardzo podoba dzwiek m20 na wysokich obrotach, wedlug mnie jest jeszcze bardziej soczysty niz m50 :dance:

 

 

potwierdzam :cool2: poezja :twisted:

 

 

choc M52 na wysokich obrotach tez robi wrazenie :mrgreen:

Opublikowano

Ja nie mam R6 ale kupujac BMW myślałem o niej. Jednak trafiła mi się moja ksieżniczka w bardzo dobrej cenie i w idealnym stanie. Rozsadek kazał mi się z nią ożenic :8)

 

Ale R6 to jest już naprawde fajna maszyna.

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
Mam R6 dwa lata, do dzisiaj nie wiem o co chodzi z tym dźwiękiem, na wolnych brzmi jaki wiele innych silników, a jadąc jakoś niewiele go słychać, to jakaś pomyłka jest. Za to założyłem sobie bardzo fajny tłumik Ultera z najmniejszymi końcówkami, wygląda lepiej od serii, nie zalatuje wiejskim tuningiem i ma wspaniały dźwięk. Porada dla chcących zrobić coś podobnego. W miejsce katów należy wstawić tłumiki przelotowe, inaczej pojawia się rezonans. Teraz dźwięk jest elektryzujący. A silnika nadal nie słychać :8)
M3 - I K E R
Opublikowano
Mam R6 dwa lata, do dzisiaj nie wiem o co chodzi z tym dźwiękiem, na wolnych brzmi jaki wiele innych silników, a jadąc jakoś niewiele go słychać, to jakaś pomyłka jest. Za to założyłem sobie bardzo fajny tłumik Ultera z najmniejszymi końcówkami, wygląda lepiej od serii, nie zalatuje wiejskim tuningiem i ma wspaniały dźwięk. Porada dla chcących zrobić coś podobnego. W miejsce katów należy wstawić tłumiki przelotowe, inaczej pojawia się rezonans. Teraz dźwięk jest elektryzujący. A silnika nadal nie słychać :8)

bo masz silnik M52 , pisałem już o tym kilka postów wcześniej

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.