Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w mojej 3.0 v8 nosze się z zamiarem wymiany skrzyni manualnej na automat większych problemów z kupnem automatu nie będzie oraz sterownikiem ale co dalej :shock: czy trzeba wymienić tunel w środku ? , jak z wiązką do sterownika ? a moze taka wiązka jest tylko zaślepiona ? co z włem napędowym ? co z mocowaniem skrzyni ?wiem że to drogi eksperyment ale czy ma on racje bytu ? dzięki za każda podpowiedź :) życzę wszystkim Wesołych Swiąt !!!
Opublikowano

Pytanie bardzo istotne. Moim zdaniem nie . Wiem , że wiązka elektryczna jest taka sama. Natomiast zgranie na nowo z komputerem - jest bardzo kosztowne - jeśli nie robi się tego samemu.A i jeszcze jedno czy przełożenie na wale napędowym jest takie same dla manualu i automatu?

Nie wiem jaka jest obecna wartość Twojego pojazdu. Ale proponuję przesiadkę na nowsze z automatyką firmową, bez komplikacji z wymianą.

Ciepło pozdrawiam :8)

Opublikowano
Do tego długość wału może być inna. Błędy w kompie mogą wyskakiwać. Jak kolega wyżej napisał, lepiej sprzedać i kupić w oryginale z automatem :wink:

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
+ do tego dochodzi też wymiana zegarów i podłączenie tego wszystkiego... chyba gra nie warta świeczki. dużo roboty i kasy a w efekcie zamienisz na skrzynię chyba o nie najlepszej reputacji. Tym bardziej, że pewnie w grę wchodzi wymiana na używkę... duże ryzyko
- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Z automatu na manual ( prostszy układ ) to juz jest meksyk a co dopiero odwrotnie. Teoretycznie jesli posiada sie inne auto dawce jest mozliwe ale pytanie czy opłacalne.

Do szczescia nie wystarczy sama skrzynia(razem z belką mocujaca) , bo przeciez długosc wału jest inna, mozesz napotkac ze przełozenie dyfra tez musi byc inne , chłodnica musi byc tez od automatu a o tym co bedzie z podłaczeniem całej elektroniki typu Kickdown itd juz wole nie myslec.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Witam

Nareszcie bratnia dusza :P

Ale niestety taka wymiana niesie za soba spore koszty :(

Trzeba wymienic kielichskrzyni,wal,most,konsole biegow,sterownik silnika,

dilozyc sterownik skrzyni o ile bedzie sterowana elektronicznie,nie wiem jak z chlodnica,bo to zalezy od typu skrzynki,do wiazki trzeba bedzie chyba cos dolozycWiec chyba sie nie oplaca.Lepiej kupic w automacie,tylko jak kupic dobrze!!???

pozdrawiam

Wesolych Swiat

Opublikowano

wszystko da rade ...

 

wał napedowy tez trzeba zmienic , wiecniec pod rozrusznik,pedały , łape pod skrzynie, cały mechanizm zmiany biegów, tunelu nie trzeba ...

 

 

jezłi chcesz to mam kilka niezbednych czesci ( z mojego samochodu - wał pedały , wiazke , komputer, mechanizm zmiany biegów , przelacznik kick down , pułeczke wokól drązka zmieny biegow i kilka innych czesci)

 

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.