Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak masz już oryginalne mechanizmy i przyciski, to zdejmij boczek i tam powinna kryć się kostka podepnij silniczek do wtyczki, rozbierz tunel środkowy i tam powinny być też kostki więc wepnij przełącznik włącz zapłon naciśnij przycisk no i u mnie działało odrazu hehehe więc rozwierciłem nity od ramion mechanizmów wiertarką włożyłem w t miejsca nowe mechanizmy z silniczkami przykręciłem na śróbki. w tunelu środkowym w miejscu na przyciski wyciąłem otwór odpowiedniej wielkości przyciski wskakują idealnie no i mam fabryke hehe
http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano
jak masz już oryginalne mechanizmy i przyciski, to zdejmij boczek i tam powinna kryć się kostka podepnij silniczek do wtyczki, rozbierz tunel środkowy i tam powinny być też kostki więc wepnij przełącznik włącz zapłon naciśnij przycisk no i u mnie działało odrazu hehehe więc rozwierciłem nity od ramion mechanizmów wiertarką włożyłem w t miejsca nowe mechanizmy z silniczkami przykręciłem na śróbki. w tunelu środkowym w miejscu na przyciski wyciąłem otwór odpowiedniej wielkości przyciski wskakują idealnie no i mam fabryke hehe

 

nie wszędzie jest tak łatwo, ja nie miałem instalacji i temat szyb stanął w martwym punkcie, sprawdź przede wszystkim czy masz drugą kostkę w tunelu środkowym, jedna jest biała, a druga czarna. Jak masz dwie to jesteś

gość, jak masz jedną-to bedziesz miał problem :duh:

Opublikowano

Jak już koledzy pisali prosta sprawa to nie jest. Jak nie masz orginalnej instalacji to czeka cię bardzo dużo roboty, żeby działało jak fabrycznie. A do tych rzeczy co posiadasz potrzebujesz jeszcze moduł ogólny i przekaźnikowy. Zresztą zobacz na schematy:

 

Najlepiej wydrukować, bo tutaj po przeskalowaniu nic z nich nie widać.

1z2

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img118.imageshack.us/img118/9405/szybyelektr1z2pp5.jpg

opis do 1z2

http://img528.imageshack.us/img528/4538/opisszybyelekyr1z2wx7.jpg

2z2

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img523.imageshack.us/img523/8804/szybyelektr2z2xf4.jpg

opis do 2z2

http://img103.imageshack.us/img103/6527/opisszybyelekyr2z2kn8.jpg

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
mam pytanko bo nie moge dobrac sie do tunelu boczki zdjete a ktos mi moze pow jak zdjac ten felerny tunel:(
Opublikowano
Kemot 324 a gdzie powinny byc te moduły ogólny i przekażnikowy?mechanizmy założone przyciski w konsoli środkowej też ,napięcie dochodzi bo się świecą ,ale nie ma napięcia na kostkach przy dzwiach więc musi brakować tych modulów.
Opublikowano
weltmeister pisał że podłączył i wszystko "zagrało"u mnie pod kanapą są jakieś bezpieczniki i takie tam długie,fakt że jeszcze n a jednego jest miejsce (1 pozycja jest wolna)czy to będzie to brakujące ogniwo?
Opublikowano

moduł elektrycznych szyb jest razem z centralnym zamkiem, teoretycznie jak masz cntralny oryginalny to też masz moduł do szyb, ale niekoniecznie, najlepiej podżyczyć od kogos modul kto ma szyby troszkę sie rózniły poszukam zdjęć i wkleje jak znajde

 

dobra znalazłem cały temat na ten temat :mrgreen: zdjęcia modułu masz tam na 3 stronie http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=9351&highlight=elektryczne+szyby

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano
welt ja mam teoretycznie taki sterownik do zamka i szybek ale po podłączeniu na kostkach nie mam napięcia co jeszcze mi brakuje?
Opublikowano

RALF-TM podaj rocznik auta, bo ze schematów które mam wynika że były chyba z cztery różne skrzynki bezpiecznikowo-przekaźnikowe pod tylnym siedzeniem.

 

No i patrząc na schematy, wnioskuje że są dwa osobne moduły, ogólny (sterowniczy) i przekaźnikowy (wykonawczy). Moduły te odpowiadają za centralny zamek, szyby elektryczne, szyberdach elektryczny i coś tam chyba jeszcze. Do modułu ogólnego podawane są sygnały z przełączników i krańcówek (podanych wyżej elementow), a ten z kolei podaje odpowiednie sygnały na moduł przekaźnikowy, który wprawia w ruch czy to szyby, czy szyberdach, czy siłowniki centrala. Był też moduł tak jakby 2 w 1 tzn. miał w sobie i sterowanie i prezakaźniki, ale on tylko odpowiadał za centrany zamek. Tak ja to rozumuje :think: , jeśli się myle to mnie poprawcie.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano

Więc w twoim modelu według moich schematów występowały dwa rodzaje skrzynek bezpiecznikowych:

Pierwsza z dwoma madułami

http://img360.imageshack.us/img360/5753/1kg1.jpg

http://img244.imageshack.us/img244/5431/2fr8.jpg

 

A druga tylko z modułem do centralnego zamka

http://img153.imageshack.us/img153/2400/3rg2.jpg

http://img73.imageshack.us/img73/9097/4az6.jpg

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
A masz moduły A1 i A5? Jak masz to może wystarczy włożyć bezpiecznik.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
Z tego mojego schematu wynika że za szyby odpowiadają trzy bezpieczniki, myślę że będą one pod kanapą.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
pod kanapą nie ma miejsca na bezpieczniki tzn, są ale nie ma podciągniętych kabli ,nie ma za to elementu a9 i srodkowego nad a1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.