Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam kilka pytan i chyba ciekawy przypadek bmw 325i (dopiero co nabyłem), mianowicie po zakupie przestało działac na benzynie, sprawdziłem pompke, bezpiecznik wszystko ok, zmieniłem świece bo strzelał na gazie i jest dobrze, zmieniłem olej wiec chciałem skasowac inspekcje sposobami tu znalezionymi, niestety nie reaguje, swieci sie check wiec równiez wyczytanym sposobem chciałem sprawdzic numer kodu - niestety najpierw swieci ciągiem, po zapaleniu silnika gasnie po jakims czasie, a jeszcze później miga regularnie i znów gasnie :?: , pal licho to wszystko bo auto chodziło fajnie, obroty równe i kopa tez niezłego ma ale dziwnym trafem uruchomiła sie pompka paliwa i zaczoł chodzic na benzynce wzorowo, niestety krótko bo po trzecim zapaleniu juz nie działała a na dodatek zaczął gaz szwankowac i zaczeły falowac obroty spadajac poniżej 500, nie mam pojecia co sie dzieje aha jeszcze w miedzy czasie w trakcie jazdy skakały liczniki i zapalała sie czerwona kontrolka temperatury, zauwazyłem tez nie podpietą poduszkę a mimo to nie swieci zadna konrolka, za to świeci sie cały czas ABS, jeśli ktos ma jakis pomysł i dobrą rade to bede wdzieczny, pozdrawiam
Opublikowano

-auto przestało działac na benzynie (jak nie działa pompa to 90% że przekaźnik)

-obroty faują to sprawdź przepływomierz i kable na początek (nie mam gazu nigdy nie miałem, ale wiem bo znajomek kiedyś miał problem w swojej 320

-Co do zegarów to najlepiej je zdemontuj, skompletuj wszystkie żarówki, podłącz i zobacz co sie swieci a co nie.

-ABS to nie wiem, ale zobacz kable które odchdzą od czujników bo moze coś jest oberwane.

BMW - Nie dla idiotów
Opublikowano
dzieki kolego, z kablami ABS masz racje, jest rozpiety conajmniej jeden, ale z pompa nie tak łatwo bo zmostkowałem przekaźnik i zadziałała ale auto itak nie odpaliło na tej kombinacji, przekaźnik jest dobry ale po włożeniu na miejsce nie załacza sie, sprawdziłem 85, 86 napiecie jest ale wygląda na to ze nie ma masy, przewody są nieuszkodzone a styki czyste, czy steruje tym cos po załączeniu zapłonu? mam małą wiedze na temat bmw wiec nie wiem co dalej przejrzec, co do gazu teraz pali normalnie tylko po próbie przerzutu na benzyne zaczyna falowac ale to chyba nic groźnego bo wraca do normy, mysle jescze zajrzec do kostek w pulpicie skoro niedziałało, działało i przestało to wygląda na jakis brak połączenia tylko gdzie..?
Opublikowano

Zeszłej zimy miałem u siebie problem z pompą paliwową, po włączeniu zapłonu pompa nie dostawała impulsu elektrycznego zeby podać paliwo do rozruchu i auto nie chciało odpalić. W tamtym czasie moja wiedza w temacie E36 była znikoma. Nie poddałem sie - pytałem na forum i w serwisie. Obejrzałem wszystkie przewody, przekaźniki, kable i bezpieczniki. Wszystko wyglądało na sprawne. Okazało się, że walnięty był biały przekaźnik w skrzynce bezpieczników - proste? Wygladał na dobry ale nie działał jak należało. Wymiana tej rzeczy trwała 20 sekund i auto odpaliło "na dotyk".

Jesli masz w aucie zamontowane jakies zabezpieczenia typu odcięcie pompy paliwa itd, sprawdz to w pierwszej kolejności.

BMW - Nie dla idiotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.