Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie (do fachowców) ;czy bezwzglednie musze zciągnąć głowice aby wymienic wałek rozrządu ??? Czy nie da sie go wysunąc ??? :roll:

BMW e32 silnik m30 b35

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

Jak trzeba bedzie to i cały przod rozbiore.Zawsze to lepsze niz zciagac głowice.Za uszczelk, i za nowe sruby do głowicy zostaja pieniadze w kieszeni,a poza tymczym sie mniej grzebie w silniku tym lepiej :P

jestes tego pewien ze wyjdzie;wolałbym miec 100% pewnosci

Pozdrawiam Miras

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mam ten sam problem. Przygotowuje sie do wymiany wałka. Robil to juz ktos w E32 bez zdejmowania glowicy? Grochu pisal, ze powinno sie udac, a co z walkami na ktorych pracuja dzwigienki? Czy tez wychodza do przodu?
BMW - Like No Other
Opublikowano
Jestem juz po bolu, no moze nie tak do konca bo zmienilem caly silnik, ale tak dla potomnych napisze ze przy dobrym kombinowaniu sam walek rozrzadu powinien wyjsc bez zdejmowania glowicy, natomiast walki na ktorych pracuja dzwigienki nie wyjda napewno bo wychodza do tylu.
BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.