Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Proszę o podpowiedź (wszelkie sugestie będą mile widziane). 

Tak sobie jeździłem autem i prócz "bąków" z niebieskiego dymu na zimnym silniku nic nie zapowiadało iż.... (oczywiście głowica to tylko część problemów ale reszta raczej do ogarnięcia) 

Panowie proszę o podpowiedź może ktoś coś wie gdzie skierować się w poszukiwaniu głowicy do mojego motoru?

Głowica ma nr katalogowy 11128573401 - wygląda na to iż towar mocno deficytowy i na popularnym portalu ogłoszeniowym widzę tylko 1szt. . Moja raczej się do naprawy nie nadaje. 

Przynajmniej w opinii mojego mechanika. Wspaniale by było gdyby była używana, cała i raczej przed wszelakimi naprawami

 

IMG_2112.jpeg

IMG_2113.jpeg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat nie do ogarniecia. Wielu probowalo, wielu poleglo, za mala scianka aby cos wymodzic. 

Opublikowano
3 minuty temu, kkx5 napisał(a):

Temat nie do ogarniecia. Wielu probowalo, wielu poleglo, za mala scianka aby cos wymodzic. 

Podobnie mówił mój mechanik. On nawet nie chce zakładać regenerowanej przez "obcy" warsztat.

Chce ją regenerować w miejscu któremu ufa i ma ich sprawdzonych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdradze sekret. Nie baw sie w to. Zakladaj od 335d/40d  najlepiej z tym numerem ze zdjecia. Zmien gwint z fi7 na fi8 pod wydechowy + jeden dodatkowy trzeba "dowiercic", jak mechanik przylozy wydechowy, bedzie widzial gdzie brakuje. Przetestowane na wielu 50d.

IMG_20241015_192455.jpg

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu masz jeszcze porownanie z zalozonym wydechowym 50d do 40d, pasuje p&p, w "oddali" peknieta 50d glowica. 

IMG_20230525_133114.jpg

Opublikowano
27 minut temu, kkx5 napisał(a):

Zdradze sekret. Nie baw sie w to. Zakladaj od 335d/40d  najlepiej z tym numerem ze zdjecia. Zmien gwint z fi7 na fi8 pod wydechowy + jeden dodatkowy trzeba "dowiercic", jak mechanik przylozy wydechowy, bedzie widzial gdzie brakuje. Przetestowane na wielu 50d.

IMG_20241015_192455.jpg

Bardzo Tobie dziękuję za podpowiedzi. Czy nr katalogowy to ten "wypalony"? qrcze ale tego dolnego nie da się odczytać 😞 

O ile to jest nr katalogowym a nie te po prawej stronie (one też nie są całe:( 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Fakt. Przepraszam. 

Szukaj Bmw 7812929

Edytowane przez kkx5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz mam dwie sztuki 50d z peknieciami bez przecieku... Jedna gen1 (wieksze zawory), druga gen2, gdzie bmw zobaczylo problem ale nie udalo sie go wyeliminowac (mniejsze zawory, takie jak w twoim 2014) ale uwazam ze to bez sensu, te 40d nie pekaja nigdy. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja, 50d glowice wywalam przy kazdym remoncie obowiazkowo. Czy cieknie czy nie. 

Opublikowano

Bardzo Ci dziękuję. Skoro tak robisz jak piszesz i to działa to podpowiem jutro swojemu mechanikowi. Raczej mi zależy na tym by to działało i problem nie powrócił. Tę jedną którą znalazłem do 550D (może słabo szukałem) to kosztowała 6,5k 🙂 

Nie neguję ceny za która ktoś ją chce sprzedać ale te o których piszesz - to jest ich 40 szt i ceny oscylują w ok 1k-15k. Dojdzie oczywiście koszt obróbki i innych prac ale nie startuję z poziomu 6k tylko +/- 1k. 

 

 

Opublikowano

Dobry człowieku niech Ci Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi. 🙂 

Teraz to już wisienka na torcie który w "5min" mi podałeś na tacy. 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.