Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od niedawna jestem Posiadaczką e36 z silnikiem M54B30 od e39, ale nie jest tak kolorowo 🫤

Temperatura na zegarach nie chce stanąć w pionie, jedynie na postoju, przy gazowaniu i podczas jazdy na 90 stopni ale gdy puszczę pedal gazu to spada do 70-75 i tak ciągle  idzie w Pion i spada. Termostat wymieniony , Czujnik temp pod kolektorem rówież ( dodam że tutaj nie ma drugiego czujnika jak w fabrycznej budzie m54 gdzie przy wężu od chłodnicy jest) u mnie niestety brak. Jedynie jak odepnę kostkę od termostatu to wskazówka pokazuje pion i normalnie działa. Jakieś pomysły? Czy Grzałka w termostacie jest potrzebna czy nie

Opublikowano (edytowane)

Jak wygląda z grzaniem? Też tak samo? Znaczy ciepłe powietrze z kratek przy gazowaniu i jeździe, a na luzie słabo?

Edytowane przez yeti19
Opublikowano

 Czyli odpada problem z zapowietrzonym układem, a  myślę  że problem spoczywa w elektryce termostatu lub wiązce. Masz w pobliżu kogoś, kto podłączy kompa?

Opublikowano

Komputer był wpinany wszystkie parametry w normie. Wiązka była zmieniana nawet czujnik pod kolektorem na 2pinowy zamiast 4. Układ w 100% odpowietrzony

Opublikowano (edytowane)

Kupiłaś auto ze swapem? Te objawy to od początku,  czy gdzieś po czasie się pokazały...? Swap nie zawsze pójdzie na 100% we wszystkich drobiazgach. Kiedyś odpuściłem walkę ze wskaźnikiem temperatury oleju w dwukrotnie większym silniku. Dwa lata 😂

Edytowane przez yeti19
Opublikowano

Kupiłam silnik z gotową wiązką.

Problem rozwiązany: źle podpięta wiązka, nie powiem co dokładnie bo nie wiem 🤷‍♀️ ale elektryk zrobił to w 20min 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.