Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem z błędem sondy.

447A

BMW 1er Coupe 123D N47 2008r.

Cała ekologia wywalona i wprogramowana. Od bardzo dawna jeździłem z błędem sondy lambda. Z autem nic się nie działo więc tego nie ruszałem. Ostatnio coś mnie tknęło i została wymieniona. Błąd wrócił i wraca ciągle. Najczęściej przy mocniejszym przyspieszeniu. Różnica jest taka, że stara nie raportowała żadnych wartości - stały w miejscu. Nowa wydaje się jakby działała, w końcu coś się zmienia ale błąd i tak jest. Dodam jeszcze, że gdy jest zimniej i auto postoi pojawiają się błędy:

494A - System świec żarowych

49FF - System świec żarowych, napięcie sterowania.

Sterownik świec wymieniony na oryginalny BERU GS105, przez chwilę był z tym spokój ale dalej błędy lubią powrócić także tym razem zapewne już same świece, zaśniedziałe kapturki albo kabel zasilający sam sterownik.

Wtryski wydają się ok. Wiem, że korekty to nie wszystko ale dla jasności podam, że żaden nie zbliża się na rozgrzanym silniku do +1.0 lub -1.0. 

Auto przy mocniejszym bucie lubi sobie delikatnie puścić dymka ale jak na brak ekologii to i tak jest raczej dobrze.

Posiadam BimmerToola, ISTE i INPE. Jak mogę zdiagnozować gdzie leży problem? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.