Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem kompletnie zielony w tym temacie. Chciałbym się dowiedzieć w jakich konkretnie przypadkach używacie przycisku DTC? 

Opublikowano

Przy paleniu gumy (długie przyciśnięcie)

Przy jeździe na torze, np po szutrze, gdzie wolisz pojechać bokiem a nie najszybciej

Przy zawracaniu z urzyciiem hamulca pomocniczego.

Przy wyjeżdzaniu z jakiegoś błota czy śniegu, gdzie chcesz, żeby koło dokopało się do "twardego" i złapało przyczepność.

Wszędzie gdzie nie jest potrzebne ograniczenie mocy silnika i przychamowanie ślizgających się kół, czyli gdzie poślizg jest potrzebny czy akceptowalny.  Na torze nie potrzebujesz ograniczenia mocy więc dtc przeszkadza

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, Filipfil napisał(a):

Przy paleniu gumy (długie przyciśnięcie)

Przy jeździe na torze, np po szutrze, gdzie wolisz pojechać bokiem a nie najszybciej

Przy zawracaniu z urzyciiem hamulca pomocniczego.

Przy wyjeżdzaniu z jakiegoś błota czy śniegu, gdzie chcesz, żeby koło dokopało się do "twardego" i złapało przyczepność.

Wszędzie gdzie nie jest potrzebne ograniczenie mocy silnika i przychamowanie ślizgających się kół, czyli gdzie poślizg jest potrzebny czy akceptowalny.  Na torze nie potrzebujesz ograniczenia mocy więc dtc przeszkadza

Dzięki wielkie, o to mi chodziło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.