Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć , pacjent bmw e90 320i 150km 2005r. .Mam problem z nietypowym stukiem w prawym przodzie. Stuka na wzdłużnych nierównościach i to nie wszystkich , na dziurach i policjantach nic . Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych , 3 mechaników w tym jeden niby spec od bmw i każdy cos innego twierdził - niby nie ma do czego się przyczepić zawieszenie jest dobre ale można wymienić to i siamto .. Także nie było nic znalezionego konkretnego . Wymieniłem do tej pory : Amortyzatory przód , tył (monroe) z łożyskiem odbojami itp . , łączniki(lemforder) i gumy stabilizatora przód tył , tuleja wahacza przód (lemforder ) . Regeneracja maglownicy bo miała luz . Zmieniłem jeszcze amortyzatory przód na inna firmę bo gdzies wyczytałem , że monroe czasem lubią stukać . Więc wymieniłem sprężyny przód i amortyzatory na sachs. Po tej wymianie jakby stukanie znikło . Spokój miałem na chwilę , zrobiłem z 20-30km i przy niedużym skręcie w lewo coś jakby stuknęło/przeskoczylo i znowu zaczęło pukać podobnie jak wcześniej . Jeszcze przy wymianie amorów i sprężyn mechanik mówił że próbował dokrecać wózek/sanki przód . Poduszki silnika niby ok , sworznie niby ok . Trochę mam dość wymieniania rzeczy nowych na nowe , może ma ktoś pomysł co to mogłoby być ?

Opublikowano

Mnie kiedyś stukał nowy łącznik lemfordera… 

Zobacz jeszce czy nie wali to co idzie od przekładni do kabiny ten sworzeń z krzyżakiem.

Opublikowano

nie napisałem , ale wymieniłem dwa razy łacznik stabilizatora na jednym zrobilem z 2 tyś km takze to nie to ..  krzyżak by było słychać po prawej stronie przy kole ? 

Opublikowano

W volvo zony silnik słyszę jakby był w prawym przednim kole więc różnie to bywa 😉

Patrzyłeś czy rozpórka dobrze przykręcona, śruby McPhersonów, śruba amora? 

Maglownice zregenerowali z nową listwą zębatą?

Opublikowano

Kawał, do sprawdzenia krzyżaki na kolumnie kierowniczej i sama przekładnia, końcówki drążka reakcyjnego, końcówki kierownicze, zawieszenie amortyzatorów, łożyska kolumn macphersona. 

Końcówki drążka reakcyjnego zweryfikujesz tylko przez intensywne kołysanie autem w poprzek (z prawej/lewej do lewej/prawej). Na szarpakach SKP ich nie zdiagnozujesz.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.