Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżdżę głównie po autostradach, lokalne drogi w mojej okolicy są całkiem dobre, wybrałem koła 20' i zawieszenie M - ale pytanie czy nie lepiej wziąć adaptacyjnego? Jakie są plusy i minusy? Bardziej zależy mi na komforcie, i pytanie czy zwykłe zawieszenie M nie będzie zbyt twarde. Samochód raczej zostanie ze mną dłużej, więc koszty serwisowania też mają jakieś znaczenie.

Opublikowano (edytowane)

Mialem adaptacyjne w g30 i m pakietowe w g31. I tak 99,9% jeździłem w sporcie dla zawieszenia. Ja osobiście nie widzę potrzeby ale to bardzo indywidualne. Zamówiłem z x3 z zawieszeniem m. W g05 mam pneumatykę ale tez na sporcie ustawiona. Sa ponoc tacy co w mpakiecie rezygnowali z zawieszenia m 🙂

Edytowane przez IronSzn
Opublikowano

ja mam w G01 M-pakietowe zawieszenie na 20" jest idealne
ale wiele osób mówi ze twardo

W USA piszą że zawieszenie G45 M50 jest bardziej komfortowe, podobnie jak fotele

ja zamówiłem 21 cali felgi + adaptacyjne żeby miec opcję komfortu

w G01 to adaptacyjne niewiele daje IMOdlatego nie zamawiałem, w G45 wziąłem w ciemno 😉 

Opublikowano

Obecnie mam w G01 zwykłe zawieszenie (X-line plus opony 19' bez RF) i bardzo lubię komfort jaki daje, choć faktycznie czasami trochę buja, dlatego zacząłem mieć wątpliwości co do tego M, szczególnie, że w G01 pojawiały się opinie, że za twarde. Zmieniłem zamówienie i będzie adaptacyjne - dopłata w zasadzie żadna (po rabacie jakieś 3100zł), żywotność przy mojej jeździe pewnie 150-200kkm, więc faktycznie głupotą by było nie brać.

Opublikowano
W dniu 13.11.2024 o 13:30, cowboy napisał(a):

ja mam w G01 M-pakietowe zawieszenie na 20" jest idealne
ale wiele osób mówi ze twardo

W USA piszą że zawieszenie G45 M50 jest bardziej komfortowe, podobnie jak fotele

ja zamówiłem 21 cali felgi + adaptacyjne żeby miec opcję komfortu

w G01 to adaptacyjne niewiele daje IMOdlatego nie zamawiałem, w G45 wziąłem w ciemno 😉 

Nie przykladalbym sie do tego co pisza w USA, bo G01 tam bylo na RF, a G45 na zwyklych oponach. Wiec porownuja jablka z pomaranczami ;) 

Opublikowano

ja mam letnie 20 cali zwykłe opny
zimowe 19 cali RF i nie widze różnicy w komforcie na mpakietowym zawiasie w G01
nawet na 20 jest bardziej sztywno i twardo

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Pojeździłem chwilę i moim zdaniem zawieszenie M50 adaptacyjne jest mega wygodne, bardziej wyczuwalne są może drobne dziury przez niższe opony, ale ogólnie jest znacznie lepiej niż się spodziewałem. Jeździ się jak każdym wygodnym suvem, tylko przy wyprzedzaniu trzeba pamiętać, by najpierw zmienić pas a dopiero później cisnąć prawy pedał... 🙂

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Trzeba zwrócić uwagę na to, że w m50mjest za dopłatą adaptacyjne zamieszenie m. W innych wersjach jest zwykłe adaptacyjne. Czy ktoś potrafi zdefiniować różnice? Czy w m50 adaptacyjne jest twardsze od standardowego czy bardziej komfortowe w wersji komfort?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Adaptacyjne zawieszenie M jest twardsze od standardowego zawieszenia adaptacyjnego. Podczas testów na niemieckim youtube, tester określił, że tryb komfort w wersji M, jest jak sport w wersji standardowej, a tryb sport w wersji M jest jeszcze twardszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.