Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pojawia mi się raz na jakiś czas taki komunikat napęd możesz jechać dalej pełna moc ograniczona. pojawia się tylko na trasie w mieście nigdy.

Samochód jedzie normalnie żadnych objaw ale ma ograniczoną moc. Po wyłączeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy i błąd się nie pokazuje ponownie. Świece mam nowe oryginalne bmw wymieniłem olej tez oryginał w Vtg ale nie zrobiłem kalibracji .Czy ktoś miał podobny przypadek w benzynie w G serii

Samochód BMW 3 G20 2019 330IX  258KM

Opublikowano

Miałem tak dwa razy:
- za pierwszym razem turbo padło, co ciekawe 1 dnia problem nie znikał, później było losowo
- drugi raz ten sam komunikat -  okazało się, że padł termostat

Za każdym razem błąd znikał i samochód mógł jeździć z pełną mocą ale na kluczyku była masa błędów- więc radzę odwiedzić ASO 

Opublikowano

Aso i niech sprawdzają. Mi wywaliło 2 razy, w tym odcięcie cyfra, wspomagania, czujników parkowania etc. Po chwili wróciło do normy.

Pierwsze skanowanie podobno nic nie wykazało poza błędem czujnika, za drugim razem aktualizowali jego soft i jest ok.

Opublikowano

musze podjechać do Aso dodam jeszcze że 1 raz ten komunikat pojawił sie 10 tyś km temu przy przebiegu około 85 tys km i była cisza i nawet zapomniałem o tym błędzie turbina raczej juz by się dawno wysypała przebieg mam teraz 95 tys km. Bład pojawia sie tylko na trasie w mieście nigdy wiec termostat raczej tez odpada. Pojade na komputer to zobaczymy jakie błedy wywala.

Opublikowano
Godzinę temu, camell2 napisał(a):

musze podjechać do Aso dodam jeszcze że 1 raz ten komunikat pojawił sie 10 tyś km temu przy przebiegu około 85 tys km i była cisza i nawet zapomniałem o tym błędzie turbina raczej juz by się dawno wysypała przebieg mam teraz 95 tys km. Bład pojawia sie tylko na trasie w mieście nigdy wiec termostat raczej tez odpada. Pojade na komputer to zobaczymy jakie błedy wywala.

u mnie tak bylo, okazal sie podobno dosc powszechny problem z zaworem wastegate od turbiny. po wymianie zero problemow, tez tylko na trasie mialem

Opublikowano
4 minuty temu, Ku Ba napisał(a):

u mnie tak bylo, okazal sie podobno dosc powszechny problem z zaworem wastegate od turbiny. po wymianie zero problemow, tez tylko na trasie mialem

były jakieś błędy zapisane ???

Opublikowano
10 minut temu, camell2 napisał(a):

były jakieś błędy zapisane ???

tak oczywiscie - blad od sterownika wastegate. tak mi powiedziano w aso.

Opublikowano
13 minut temu, Ku Ba napisał(a):

tak oczywiscie - blad od sterownika wastegate. tak mi powiedziano w aso.

w f40 tak miałeś czy w g20

Opublikowano
18 minut temu, camell2 napisał(a):

w f40 tak miałeś czy w g20

w f40, ale tez benzynie, podobno silniki takie same tylko kwestia ilosci tlokow je rozni

Opublikowano

Weź kup dobry interfejs pod OBD+program i się dowiesz, wyjdzie taniej niż jedna wizyta w ASO.

U mnie wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia zwrotnego przed filtrem, rada - wymiana downpipe na mniej restrykcyjny.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

bład sie narazie nie pokazuje a zrobiłem 1200 km trasy w oponach miałem ciśnienie przód 2.2  a tył 2.6 ,  teraz mam przód 2.4 tył 2.6  i narazie błąd sie nie pojawia domyślam sie że za duża róznica była w ciśnieniu w kołach przód a tył .Komputer i tak zaleca większe ciśnienie 2.5 przód i 2.9 tył ale na 18 runflat bardzo sztywno jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.