Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

aktualna masa powietrza jest niższa od oczekiwanej prawie dwukrotnie do 2500 rpm. Powyżej 2500rpm, po zamknięciu EGRa, nagle staje się zbliżona do oczekiwanej.

Nieszczelności w dolocie nie dostrzegam. EGR podmieniony, MAF podmieniany dwukrotnie - zero zmian.

Turbo lekko nie doładowuje, DPF nie jest zatkany. Jak pochodzi dłużej na jałowych, to aktualna masa powietrza zbliża się do oczekiwanej (42/53), ale wystarczy dotknąć do gazu i wraca do 27/49.

Symptomy: zwiększone o 1 litr spalanie i nieznaczna utrata mocy. Błędów nie rejestruje.

Pozytywne wszystkie testy air mass system, oprócz jednego - air mass to low.

Proszę o sugestie.

 

Edytowane przez smigle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.