Skocz do zawartości

czy ta guma (foto) moze byc przyczyna problemow z zaplonem??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img215.imageshack.us/img215/7104/img1273er9.jpg

 

czy ta guma (jak widac na foto bedaca dziurawa) moze powodem kiepskiego chodzenia silnika na gazie jak jest na zewnatrz mokro ?? po cewkach zadne iskry nie przeskakuja .. chyba ze jest jakis inny sposob na sprawdzenie cewek ..

 

a objawy to : mam samochod na biegu jalowym, wciskam gaz do konca, zamiast momentalnie sie zbierac to samochod do 2000 obr/min strasznie wolno sie zbiera przy okazji tak jakby sie dlawil, dopiero powyzej chodzi idealnie .. dodam ze problem wystepuje zdecydowanie czesciej jak na zewnatrz jest mokro ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Kiloff widze że ta guma to chyba standardowo pęka w tym miejscu, ja miałem tak samo , ale nie miało to jakiegokolwiek wpływu na prace silnika (tylko że ja nie mam gazu), dlatego też nie kupowałem nowej tylko owinąłem taśmą izolacyjną.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

qrde, KUJON kiepska to dla mnie porada ...

 

nikt nic wiecej nie wie ??

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Wątpie żeby ta guma osłona kabli miała wpływ na kiepskie wkręcanie się na obroty silnika, a cewki dość ciężko jest sprawdzić chyba że masz dostęp do choć jednej zapasowej i podmieniać aż do skutku tj. wyłapanie tej walniętej. Taka mała uwaga jak wyciągasz cewki jak jest ciepły silnik to stawiaj je w pozycji pionowej.
Opublikowano
Taka mała uwaga jak wyciągasz cewki jak jest ciepły silnik to stawiaj je w pozycji pionowej.

no co ty , my z kumpami gramy taką cewką w ubijaka :wink: :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
swir: kupno jednej cewki to nie problem - 70-zeta ale boje sie ze np dwie beda padniete .. i wtedy bedzie juz troche wiecej kombinacji .. jakos nie wydaje mi sie zeby jedna cewka z 6 robila az takie problemy ..
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
jedna cewka z 6 robila az takie problemy ..

Jedna cewka, aż takich problemów robić nie musi - dwie raczej jest to bardziej prawdopodobne.

Czasem jedna cewka z drobnymi przeskokami nawet jest ciężko do wychwycenia dodając gwałtownie gazu na biegu jałowym, ale oczywiście nie ma potrzeby kręcić na wysokie obroty.

 

Najmocniejsza iskra jest w trakcie dodawania gazu i niskich obrotów silnika. Kiedy silnik jest obciążony to jeszcze bardziej odczuwa się przebicie.

 

Gdy silnik pracuje na biegu jałowym dodawaj gwałtownie gazu i ma on się zebrać odrazu - bez żadnych przerw lub zastanowieniem się przez ułamek sekundy. Gazu dodawaj na króciutką chwilę, żeby obroty nie musiały wzrastać powyżej 1000, gdyż wtedy dłużej czekasz aż opadną.

Ja dodaję tak gwałtownie, że obroty nieznacznie zwiększają się do 800. Najważniejsza jest gwałtowność dodania gazu. Silnik przy dobrych cewkach ma reagować od razu.

Ponieważ nie za każdym razem mozna dławienie wychwycić (co wynika z różnego zachowania się iskry w miejscu przebicia) proces ten należy powtarzać. Jeżeli zdarzy się choć raz że silnik się będzie zastanawiał w związku z reakcją na gwałtowny gaz to zaczynaj podmieniać cewki do momentu, aż nie będzie to już odczuwalne.

 

Powodzenia.

Opublikowano

robercie : czyli ta dziura w przewodzie - de facto doprowadzajacym prad do cewek - nie ma jakiegos znaczenia ??

 

poza tym zastanawia mnie jedno - o tym ze to moga byc cewki powiedziala mi osoba montujaca mi gaz (nie sadze zeby mowil nieprawde bo dosc dobrze go znam) .. wytlumaczyla to tym ze gaz potrzebuje duzo wydajniejszej iskry niz benzyna i dlatego wlasnie tak chodzi .. czy nie szukac przyczyna gdzies indziej ?? instalka jest wg mnie fachowo polozona - zreszta zakladali tych instalek troche wiecej niz kilka (nie do BMW) i problemy jakie z nia byly gdzie indziej to wlasnie padniete cewki .. moja instalke juz rozbierali raz i skladali spowrotem - ale nic zlego przy okazji nie znalezli ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
czyli ta dziura w przewodzie - de facto doprowadzajacym prad do cewek - nie ma jakiegos znaczenia ??

W tej osłonie znajdują się przewody doprowadzające zasilanie do cewek. Nie występuje tam żadne wysokie napięcie w związku z czym nie ma powodów do przebić. O ile zewnętrzna izolacja przewodów nie jest uszkodzona to nie ma także powodów do paniki. Gumową osłonę wystarczy zabezpieczyć taśmą izolacyjną aby nie pekała dalej.

Opublikowano

kiloff - juz Ci pisalem ze mialem to samo i pomogla wymiana cewek!

 

mam jeszcze jeden komplet na zapas - wal do mnie na gg 1041, mejla [email protected] tel 0504334432

 

moge sie umowic z Toba tak ze wysle Ci sprawdzisz, jak pomoze kupisz, jak nie odeslesz - pasuje Ci?

 

inaczej juz chyba do Ciebie nie przemowie zebys uwierzyl ;)

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.