Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coraz częściej słyszy się o problemach z czujnikiem ciśnienia paliwa na przewodzie - po rozszczelnieniu olej napędowy jest tłoczony przez wiązkę elektryczną, kończy się to wymianą całej wiązki i często też sterownika silnika, nastawnika turbiny itp. Już raz pytałem o to w serwisie i twierdzą, że w moim aucie to nie powinno wystąpić (X3 2019r, 2,0d 190KM), jednak w intrenecie pełno jest głosów, że dotyczy to praktycznie wszystkich diesli po 2007r (N47, B47, N57, B57). Znajomy ma X1 z 2017r (ale przebieg poniżej 70kkm) i twierdzi, że poprzedni właściciel już zmieniał wiązkę. Ciekawy jestem, czy ktoś już spotkał się z tym problemem w G01, zastanawiam się też nad profilaktyczną wymianą tego czujnika, po wymianie jest przecież 2 lata gwarancji.

Jeżeli temat był to przepraszam - szukałem i nie znalazłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.