Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wracam z problemem dziwnych dźwięków od czasu uderzenia w krawężnik. Wstępna diagnoza na SKP to łożysko, piasta i drążek kierowniczy. Według mechanika piasta i łożysko nie ucierpiały, drążek został wymieniony, ale dźwięk występuje nadal i nie nasila się podczas przyszpieszania, przy różnych prędkościach brzmi tak samo, a jedynie przy hamowaniu zaczyna brzmieć głośniej, po małej analizie mechanik stwierdził, że to z okolic przedniego mostu/skrzyni. Wcześniej spotkałem się z opinią, że to konwerter, ale czy konwerter ucierpiałby podczas uderzenia? Innych objawów nie ma, żadnej kontrolki , chrobotania, ślizgania się sprzęgła, ale był problem, że czasami przy zatrzymywaniu do 0 lekko szarpnął. Pytanie czy ktoś może doradzić od czego zacząć? szukać mostu na podmiankę czy coś innego? dodam, że oprócz tego dźwięku (między 40, a 110) nic z autem się nie działo. (załączam nagrania)

auto bmw x5, e53, 3.0d 2004 polift

 

 

https://youtu.be/gfWHqToYr3Y
 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jedz do innego mechanika - jak na skp mówią, że łożysko walnięte to pewnie miał do tego jakieś podstawy.. zresztą to łożysko za nie długo będzie miało 20 lat ;)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.