Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zakupie auta wymieniłem kolektor na nowy oryginalny i wytrzymał mi 2lata, 20tys km. Cieknie z klapek mocno olej. Mechanik mi teraz doradza zaślepić, nie kupować znów drogiego kolektora. 
zaślepiał ktoś? Jak to się ma do dpf, mam dpf i nie chciałem wywalać bo dobrze działa. 
 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://pt-pro.pl/kolektory-ssace/bmw-2-5d-3-0d-3-5d-m57/

A regeneracja? Nie wiem nigdy nie robiłem, ale wygląda solidnie. Klapki są chyba potrzebne do wypalania DPF

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Dla potomnych jak by ktos to chcial robic.

Mam wywalone klapki juz 100tys km temu , to bylo przy 173 tys, w tym czasie byl tez czyszczony profesionalnie dpf.

Przez te 100 tys nic sie nie dzialo, zadnych przblemow, a jednoczesnie poszedl tez chip , zadnych problemow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.