Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Piszę bo już skończyły mi się pomysły. Pacjent to e87 lift n47 143 km.

Sprawa tyczy się problemu z egr. Pod komputerem jest ciągle w pozycji 5%. Jako że to stare auto wymienione zaworek sterowania i egr- pneumatyczny. Chlodnica spalin jeszcze bez klapy.

Auto ogólnie nie zgłasza błędów jest trochę  mułowate i za duży przeplyw powietrza pokazuje przepływka względem  oczekiwanego od sterownika silnika.

Raz tylko był błąd 4CAE . 

Orentuje się ktoś jakoe powinny być napiecia na wtyczkach? Egr ma na jednym 5v zaworek podcisnienia 12v. Gdzieś szukać przetartego przewodu? 

 

Pozdro dzięki z góry za sugestie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cenna informacja. Na przyszłość komuś bardzo ułatwi rozwiązanie problemu🤦‍♀️

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ty chłopie obraziłeś się  na to ,że nikt nie mógł Ci pomóc w twoim temacie?

Coś jest nie tak z tobą......!?

Gratuluję podejścia do życia....👍

Make It Rain Sport GIF by UFC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre. Focha strzeliłeś, bo nikt nie wiedzial, co jest twojemu EGRowi 🤣

No to w sumie dobrze wyszlo, ze nikt ci nie pomógł, bo tyle samo pomocy udzielileś. Zacznij od siebie. Podobno dobro wraca.

Ręce opadają🤦

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.