Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj zostałem właścicielem pięknego okazu E91Lci z wymieniona w temacie jednostką silnika N53B30 przestudiowalem wiele w internecie na temat potencjalnych wad tego silnika - wtryski, nox, pompa hpfp i inne ale mimo to zdecydowałem się na zakup.

Auto zakupione w oficjalnym niemieckim salonie BMW, zarówno na jeździe próbnej jak i wczoraj przy odbiorze auta, była Mi przyprowadzana na „ciepłym” silniku(moja głupota bo wszystko na dziko robione).

Wiec przyszedł dzisiaj dzień odpalenia na zimno, od strzała na 950-1000 obrotów, po chwili plynnie na 700->600 no i zaczęło falować delikatnie a następnie potrząsać również delikatnie budą, trwało to około 2 minuty i ustało. 
 

Przejrzałem od rana już trochę tematów na forum i wiele wskazuje ze zaczyna się przygoda z wtryskami.

Dodam ze auto musiało być w salonie bardzo rzadko przepalane ponieważ po wczorajszym odbiorze i wyjechaniu na niemiecką autobahne hamulce dopiero po 30km zaczęły dobrze hamować i nie szumieć, pod maską już przy oględzinach było pare pajęczyn chociaż wątpię by to miało coś wspólnego z moim problemem.

 

Dlatego przychodzę do Was i szukam namiarów na dobrego i uczciwego mechanika/warsztatu na terenie śląska, który dokładnie by zrobił korektę na zimnym, live data i inne aby znaleźć i czym prędzej wyeliminować problem i zapobiec innym. 
 

Pozdrawiam 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mając stare bmw z N52/N53 powinieneś moim zdaniem zacząć sam ogarniać diagnostykę silnika bo mechaniory Cie spompują kasowo i Ci się odechce. 

Źródło wiedzy o N53 - bimmerprofs.com

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.