Skocz do zawartości

X3 e83 2.0 i benzyna - ubywa płynu chlodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki temat. Auto jak w temacie.


Ubywa płynu chłodniczego ale tylko wtedy jak ustawie te pokrętło z niebiesko czerwonymi kropkami na czerwone kropki. Pokrętło nad radiem i nawiewami.


Jak jest niebieskich to jest ok.


Poza tym mam masło pod korkiem i bierze trochę oleju.


CZY to norma w tych silnikach jak w benzynowkach VW czy szykować jakiś remont.

Opublikowano
kolego oznaka masła wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub głowica , zrób sobie sam test lub podjedz do mechanika i niech ci sprawdzi zmieni kolor będziesz miał odpowiedz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak krótkie dystanse i słaby olej to masło pod korkiem jest normalną sprawą


2.0 benzyna z tych lat lubi olej. Jak dla mnie słaby wybór do x3 - pali dużo a nic nie jedzie.


Jak ubywa Ci płynu chłodniczego na ogrzewaniu sprawdziłbym wszystko od elektrozaworu po nagrzewnicę.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
jak krótkie dystanse i słaby olej to masło pod korkiem jest normalną sprawą


2.0 benzyna z tych lat lubi olej. Jak dla mnie słaby wybór do x3 - pali dużo a nic nie jedzie.


Jak ubywa Ci płynu chłodniczego na ogrzewaniu sprawdziłbym wszystko od elektrozaworu po nagrzewnicę.

 

Tak wiem ze słaby silnik i pali ale właśnie wolałem bo żona jeździ na odcinku 2-3 km dziennie. Z dieslem też by były kłopoty przy takiej trasie. Pewnie spalanie nizsze ale rpzy cenach ropa-benzyna wychodzi prawie na to samo.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolego oznaka masła wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub głowica , zrób sobie sam test lub podjedz do mechanika i niech ci sprawdzi zmieni kolor będziesz miał odpowiedz

 

Masło pod korkiem nie zawsze oznacza uszczelkę ale ja kupiłem test i przetestowałem.


Niestety wygląda na to ze uszczelka do wymiany.

Na zdjęciach widać ze płyn przybiera jasny niebiesko zielony kolor.


https://drive.google.com/drive/folders/1cpjmOlyqaUQbFKXFiKJqCalwfLroiLiX?usp=sharing


Poza tym z rury idzie para, biały dym.


Płynu ubywa ok. pomiędzy min mac na 100 - 150 km.


Czy ktoś może po tym teście i zdjęciach potwierdzić ze uszczelka do wymiany?


Co przy okazji zrobić jak będzie uszczelka wymieniana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.