Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry.

Poszukuję odpowiedzi, czemu jak zmieniam w INPA obroty biegu jałowego i je zapisuję, bo jest taki klawisz, to wpisuje się to do pamięci sterownika ale tylko na jakiś czas. Załóżmy że z dnia na dzień sterownik nie pamięta już nowych ustawień i wraca do tych "fabrycznych".

Czytająć najprzeróżniejsze wątki oraz oglądająć filmiki na YT, nigdzie nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi czym zmienić te obroty, żeby było na zawsze, awsze, awsze. Trafiłem co prowda na wypowiedź, iż DISem da radę to zrobić, ale przed zakupem kolejnego interfejsu tylko do tego celu - ENET RJ45 OBD2 też bym chciał potwierdzenia, czy to się uda czy tylko kupię kolejny interfejs i zostanę się z problemem, bo może to jest wina jakiegoś braku/zaniku podtrzymania pamięci sterownika silnika w moim aucie?

E91 Turing 2008 N43.

A obroty chcę zwiększyć z tych niskich ok. 620 do ok. 720, ponieważ nie jestem pozbawiony problemu niskiego ciśnienia oleju gdy jego temperatura dochodzi do 110 i ciśnienie czasami na wolnych jak spadnie poniżej 2000hPa, to załapie blokadę i zawór przestaje je regulować i jest cały czas na wartości ok 4500hPa no i ta czerwona konewka się świeci aż do skasowania błędu i wyłączenia i włączenia silnika.

Dziękuję z góry za naprowadzenie lub utwierdzenie.

  • 1 rok później...
Opublikowano

No to dla potomnych, obroty biegu jałowego na awsze, awsze można między innymi zmieniać ISTĄ D. Znalezione przy okazji i wypraktykowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napraw samochód, a nie zwiekszaj obrotów.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Naprawiłem. I to już dawno temu.

A dodaję dla innych informację jak można na stałe sobie zmienić obroty, zgodnie z zadanym przez siebie pytaniem gdy byłem w potrzebie (patrz data zadania pytania), na które nikt mi nie pomógł i sam do tego, przypadkiem bo przypadkiem, ale doszedłem. I jak to na forum, nie indoktrynuję i polecam tylko dzielę się swoją wiedzą żeby inni nie musieli szukać jak ja musiałem.

Miłego dzionka kolego lukaszewski.

  • 5 tygodni później...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Poradzilem sobie przy pomocy Ista D. Ten program w odróznieniu do Inpy zmienił mi trwale obroty. Problem z konewką rozwiązany przez wymianę panewek korbowych i wymianę zaworu regulacji ciśnienia oleju. Stary zawór po płukance zmenił swoją charakterystykę pracy ale nie do końca (działał jakby z opóźnieniem) i wymiana na nowy załatwiła do reszty problem. A zmiana obrotów była mi potrzebna na uzbieranie kasy i nadejście czasu na robotę. Poza tym, nie lubię jak są inne obroty bez obciążenia i z obciążeniem, np. klima. A u mnie to było po kupnie jakieś 620 a 850.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.