Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to o ciagnikach tak dalej to wie wiekoszc tych co sie troche zna na rzeczy. Roznica polega jednak na tym ze w tych silnikach coraz wiecej elementow to elementy eletronicze, w koncu zrobienie z klekota wyscigowca elastycznosci musi sie z zyms wiazac. Jesli sadzicie ze tyle zrobi to wybor wydaje sie prosty. i ja rozumiem ze elementy typu glowca, tak tak. A tak a propos, Twoj 320d to 136 czy 150 KM?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
dla mnie żaden dylemat nigdy więcej gazu, bierz diesla, jak benzyne to bez gazu. Przy tych przebiegach diesel będzie najbardziej opłacalny.

 

ps. można wiedzieć dlaczego E klasa tak definitywnie odpada???

 

:norty: Tak o to mi chodzilo. gaz wykonczy silnik. E-klasa byla brana pod uwage na poczatek. Jesli chodzi o W210 tylko po 2000 roku, wczesniej klapa dla mnie. BMW to bmw i zawsze chcialem miec. Nie jest tez trudno kupic ze swoatlami od nowego bo nie ukrywam ze E-39 po lifcie-bajka. Poza tym BMW to nie taki szeroki czolg

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

pytam bo mi się bardzo dobrze jeździ takim "czołgiem" :wink:

komfort dużo lepszy niż w e-39, chociaż BMW sporo przyjemniej i lepiej się prowadzi. Fakt lifting bardzo pomógł w W-210

Opublikowano

PNOmi...mowisz ,ze e klasa tylko po 2000r..ja mialem 2002..i powiem ci ,ze to nie te same auta co kiedys,tzn nie tra jakosc!! rdza,silniki padaja,skrzynie tez do dupy..e39 po tym wzgledem duzo lepsza i wiesz kazdy kto widzi w210 kojarzy mu sie z taxi..

z tych trzech firm BMW, mercedes,audi.jest tylko jedna odp ktora kazdy zna... :cool2: :cool2:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
to o ciagnikach tak dalej to wie wiekoszc tych co sie troche zna na rzeczy. Roznica polega jednak na tym ze w tych silnikach coraz wiecej elementow to elementy eletronicze, w koncu zrobienie z klekota wyscigowca elastycznosci musi sie z zyms wiazac. Jesli sadzicie ze tyle zrobi to wybor wydaje sie prosty. i ja rozumiem ze elementy typu glowca, tak tak. A tak a propos, Twoj 320d to 136 czy 150 KM?

 

136 KM

 

te nowe diesle powinny jeszcze robić duże przebiegi, napewno większe niż benzyniaki. ten 3.0d 184ps czy 194 to jeszcze nie jest taki wyżyłowany no i wygrywał pare razy kategorie 2.5-3 litry za silnik roku. I podobno każdy go chwali za świetną konstrukcje, że jest bezawaryjny, mocny a mało pali itd.. (chyba w jakiejś gazecie to wyczytałem)

Opublikowano

Dla tych znawców mam zapytanie , dlaczego i jak niby ten GAZ (jego załozenie ) wykonczy silnik ? co wy tu za bzdury wypisujecie ? rozumiem , gdyby było napisane precycyjniej , zle załozona instalka wykonczy silnik , to oki , w pzreciwnym wypadku nie mogę sie z tym zgodzic ! Załozenie gazu pozadznego fachowo zrobione , nic nie uczyni zadnemu silnikowi , chyba ze są fabryczne konstrukcyjne przeciwwskazania jak np w fordzie fokusie , ale i ten problem jak wiem został rozwiazany . Oczywiscie gaz to nie moze byc II generacja.

dodam jeszcze , ze tanie mieso psy jedzą ! i jak mi ktos mówio ze zakłada sekwencje za 2600 do silnika 4 cylindrowego , to oczywiscie sie zgadzam ze ta instalka mu wykonczy silnik :P

Opublikowano
pytam bo mi się bardzo dobrze jeździ takim "czołgiem" :wink:

komfort dużo lepszy niż w e-39, chociaż BMW sporo przyjemniej i lepiej się prowadzi. Fakt lifting bardzo pomógł w W-210

 

Wlasnie lifting pomogl a mnie nie stac na po liftingu a do tego wole jednak zeby sie dobrze prowadzilo a nie dobrze plynelo a przed liftem jest mega toporowaty

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
PNOmi...mowisz ,ze e klasa tylko po 2000r..ja mialem 2002..i powiem ci ,ze to nie te same auta co kiedys,tzn nie tra jakosc!! rdza,silniki padaja,skrzynie tez do dupy..e39 po tym wzgledem duzo lepsza i wiesz kazdy kto widzi w210 kojarzy mu sie z taxi..

z tych trzech firm BMW, mercedes,audi.jest tylko jedna odp ktora kazdy zna... :cool2: :cool2:

 

Jesli chodzi o lifting to wygladowo calkowicie odpada dla mnie przed. Jesli chodzi o sprawy techniczne - przed 2000 rokiem tylko 220 cdi byl w miare nowoczesny, reszta to byly jeszcze 290 diesel ( turbo ) i 220 diesel majacy ok 80-90 KM i jesli chodzi o wytrzymalosc to nic praktycznie szczegolnie z tym drugim robic nie trzeba - nie ma sie co psuc. Faktycznie korozja itd sa tu znane niestety, niektorych uzytkownikow w-124 wrecz szokowalo to co sie dzialo z ich nowymi w-210. Takze mowiac o w-210 po zmianach chodzilo mi o nowoczesnosc (silniki bardzo mile) i wyglad - tak wiec dziekuje ze BMW wypada wg pana lepiej :lol:

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Faktycznie jesli chodzi o 530d wygrywal ten silnik oj wygrywal i praktycznie wszedzie o tym pisali. Czyli kolega ma silnik jeszcze bez common raila. Ciekawi mnie tutaj zdanie ze gaz nie zabije silnika. Czyli rozumiem ze jest jakis praktyczny przyklad jezdzenia duzo na gazie w Becie. Ja mialbym raczej na uwadze zalozenie dobrego gazu i na pewno przed zalozeniem jesli juz bym sie zdecydowal radzilbym sie sporo gdzie co jak zanim bym zalozyl tylko co lepiej gdzie ryzyko? (w sumie glupie pytania)
Wstrzasaj i kasaj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.