Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Adaptacje nie naprawią skrzyni. Może przycinać się zaworek i dlatego masz zwłokę przy wrzucaniu na D. Powinno od razu załączyć kosz.

Ale po adaptacjach widzę, że tutaj ewidentnie nie trzyma ciśnienia. +500 na koszu A to masakra jeszcze przy takim przebiegu?

Opublikowano

No tylko że przed skasowaniem adaptacji i dolaniem oleju, D zapinało od razu.


Te parametry adaptacji są z przed kasowania.


Może odczytam adaptacje aktualne i wstawie, parę razy po skasowaniu nie opanowałem się i przycisnąłem może to pochrzaniło naukę.


A czy kosz który zapina się przy D to właśnie A?


Odczytałem adaptacje ze swojego 330xd i tam 315kkm(może i coś w pamięci) i ciśnienia :-306, 247, 261, 250, 667 czasy 36,75, 40, 0, 0, niby skrzynia inna ale ta dopiero dostaje w dupe.


Bardziej mi zależy żeby samochód się nie staczał niż żeby skrzynia była wyremontowana...

Opublikowano

Hej, podepnę się do tematu. Czasami jadąc z stałą prędkością około 60-80 km/h potrafią przez chwile falować obroty. Co sądzicie o tych wartościach adaptacji?

BMW e91 2.0 xd 184 km

87ec63ad632313a9gen.jpg

Opublikowano
Jak czujesz w tym momencie, że buja autem to raczej nie uślizg konwertera. U mnie dzieje się to samo. Już przy 70kmh wrzuca 6 bieg i silnik ma ledwo 1200 obrotów. Pisałem z kilkoma osobami i mają dokładnie to samo. Wystarczy zdjąć nogę z gazu i wraca do normy. Co ciekawe jak ustawisz tempomat to problem nie występuje. Chyba taki urok N47 z 6HP. Dlatego xHP zmienia shift-pointy ale o ile dokładnie nie udało mi się dowiedzieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.