Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio robiłem całe zawieszenie w moim E91 przedlift. Zakładałem tuleje poliuretanowe z przodu, jak i z tyłu. Z przodu mam kompletny poliuretan, z tyłu zostały 4 tuleje gumowe na wahaczach, bo były dobre i 4 główne na wózku. Po założeniu tych tulei urwało mi śrubę mocowania wahacza przy zwrotnicy, gwint został w zwrotnicy. Naprawiłem to. Sytuacja powtórzyła się kolejny raz po jakimś tygodniu, tylko że z drugiej strony. Również to naprawiłem (wymieniłem zwrotnice) i założyłem nowe śruby. Dzisiaj sytuacja znowu się powtórzyła. Nie mam już siły do tego, nie wiem co jest przyczyną. Może macie jakieś pomysły? Tuleje na wózku, amortyzatory coś do tego mają? Dodam, że zakładałem żółty i czerwony poliuretan.

Opublikowano

Hej,

Może jest jakaś procedura przykręcania tego typu śrub ? W sensie, że auto musi stać na kołach lub być w powietrzu ?

Być może poliuretan jest zbyt twardy. Może zastosować śruby od M3, jeśli podejdą ?


Tak tylko gdybam...

Opublikowano

Pewnie jest jakaś siła boczna na te śruby, która nie występowała na tulejach pływających czy gumowych.


Jakie tulejki masz w tych poliuretanach w porównaniu ze zwykłymi(kołnierze tej samej wielkości co w oryginale) - może trzeba jakieś podkładki dołożyć żeby to się nie wybaczało.


Może sam materiał tulejek jest za miękki i się wygniatają - czy nie ma śladu na tulejce po takim złamaniu.


Pewnie inżynierowie od produkcji tych poliuretanów, tak wszystko wyliczyli że powinno być dobrze, a może nawet lepiej, niż te bawarskie ba..ny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.