Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No właśnie dziwne bo BMW store całkiem nie przyjmuje tego numeru. Ale widzę że sporo osób wystawiało turbinę z tym numerem właśnie z BMW F10 520d 184km. Za granicą też są głównie z wersji 184km. Oby tak było :roll:
Opublikowano
Jeszcze nie, zrobię to dopiero jutro. I tak nie wyjmę turbiny bo jest na klucz dwunastokątny a akurat takiego nie mam... O ile rano coś takiego dostanę to działam dalej :)
Opublikowano

Kupiłem uniwersalną dokładkę do jedynki. Oczywiście pasowała mocno średnio :D

Ale pociąłem ją, zmieniłem trochę kształt i siedzi. Przy okazji usunąłem te "rogi"...


529f0b3174fb3359.jpg


496a9c4cb915de64.jpg


Jeszcze wyrównać, pomalować i będzie git


583e9c536ffcd168.jpg


e88f5d543ee0a14d.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wycieraczka out!


42abdc00b6f1ed09.jpg


Troszkę brudna... ciężko utrzymać przy takiej pogodzie. Nie ma lekko, trzeba jeździć.

Jeszcze inny dyfuzor i tył będzie się prezentował jako tako :D

Opublikowano

No i ostatni element układanki... Wtryski od wersji 184km. Niby regenerowane i chodzą dobrze, kwit jest... Ale jak zawsze, wszystko się okaże.


6853ac035c05499a.jpg


Turbo z f10 184km założone, pompa z b47 czeka, wtryski 184km czekają, większy IC też. Tylko wszystko założyć i stroić, jestem ciekawy czy coś z tego wyjdzie, czy rozwalę jeszcze przed zrobieniem mocy :P

Opublikowano

Zwiększam moc, a trzeba to jeszcze jakoś wyhamować... Oczywisty swap byłby na zaciski 57/30/348 z 335i ale ceny wysokie a dostępność słaba :/

Tania opcja to 57/24/330 ze zwykłej e90 3.0.

Nawet znalazłem komplet używanych hamulców z m3 (zaciski tarcze klocki w fajnym stanie) średnica 368mm za 800zł.

Ale jednak mam 2.0d to trochę bym przesadził w drugą stronę xD

A czy montował ktoś hamulce na przód z e60, e65 lub f10? Zaciski 60/30/348 są w świetnych cenach, ale wolę się zapytać czy taki zestaw pasuje do zwrotnicy itp? Robił to ktoś?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś wpadło radio Professional, ale produkcji Czeskiej. Wcześniej było przedliftowe, produkcji węgierskiej jak każde. A wcześniej business.

Po tym radiach stwierdzam że Business to wiadomo, szajs. Professional gra już akceptowalnie, tylko mają problemy z pikselami...

A Professional z końca produkcji i produkcji czeskiej nie dość że nie ma problemu z pikselami to gra wyraźnie lepiej. Polecam taką zmianę każdemu. Najlepiej jak sprzedający nie wie, że Czeskie są droższe. Wtedy da się wyrwać radio za fajną kasę :)


313b2ce3aec2c16b.jpg

Opublikowano

Wymiana radia PnP? Coś trzeba kodować?

Mam E87 2009 LCI z radiem i navi, zwykłe głośniki + sub pod fotelem, jak by to u mnie wyglądało?

Opublikowano
Ja nie mam navi, dlatego zmiana radia jest bardzo łatwa, wszystko pasuje. A jak jest navi to niestety nic więcej z dźwiękiem się nie zdziała. Jedynie można założyć tubę ze wzmakiem do bagażnika, albo powymieniać seryjne głośniki na hifi lub l7.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cos ty z nia zrobił? Jeździleś na niej bez powoetrza przez 10 kilometrow?
Opublikowano
Sam chciałbym wiedzieć co się stało xD przejechałem przez remontowane Tory, nagle poczułem że przy dodawaniu gazu ściąga w lewo, jak puszcze to w prawo. I w aucie jakby głośniej i coś stukało. Wyszedłem sprawdzić czy to może łożysko w kole, czy sprężyna pękła, czy może jakiś wahacz... żadnych luzów nie zauważyłem, powietrze było... jedyne co zauważyłem że strona pasażera stoi dużo niżej niż strona kierowcy :/ Ujechalem kawałek i nagle zaczelo cos walić, nagle chyba pękła... a musiałem pojechać 500m żeby odstawić auto w bezpieczne miejsce. Może coś leżało i wjechałem, nie wiem. Gorsza zagadka to to, dlaczego niżej stoi... Jutro pewnie się okaże, zostawiłem auto w Toruniu i po nie pojadę. Mam tylko nadzieję że nie zobaczę jedynki na pieńkach :roll:
Opublikowano

Sam chciałbym wiedzieć co się stało xD przejechałem przez remontowane Tory, nagle poczułem że przy dodawaniu gazu ściąga w lewo, jak puszcze to w prawo. I w aucie jakby głośniej i coś stukało. Wyszedłem sprawdzić czy to może łożysko w kole, czy sprężyna pękła, czy może jakiś wahacz... żadnych luzów nie zauważyłem, powietrze było... jedyne co zauważyłem że strona pasażera stoi dużo niżej niż strona kierowcy :/ Ujechalem kawałek i nagle zaczelo cos walić, nagle chyba pękła... a musiałem pojechać 500m żeby odstawić auto w bezpieczne miejsce. Może coś leżało i wjechałem, nie wiem. Gorsza zagadka to to, dlaczego niżej stoi...

Dziwna zagadka, prawa strona leży, a opona rozwalona z lewej :?:

Jutro pewnie się okaże, zostawiłem auto w Toruniu i po nie pojadę. Mam tylko nadzieję że nie zobaczę jedynki na pieńkach :roll:

Opublikowano

Powoli przywracam ją do żywych, aktualnie z tyłu pożyczone stalówki... xD Niestety BBS ma lekkie pęknięcie :| Oddaję do naprawy, kupiłem oponki Goodyear Eagle F1 SuperSport, używki ale jak nowe... 2021 rok. A i jutro będzie u lakiernika. NARESZCZIE!

Do tego kupiłem zaciski na przód z 335i :8) Zrobię swapa hebli, ale najpierw skompletuje wszystko jak należy. A tył wleci pod tarcze 336mm.

Fota na stali i kilka fotek jeszcze przed tragedią xd


cd6e8f7f6a670ceb.jpg


6bf2f757cde8bcba.jpg


264ee9fbd12b802b.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak jak pisałem wcześniej, wleciały zaciski z 335i pod tarczę 348mm. Do tego tarcze Mikoda GT, nie za drogie, takie w sam raz :D Jeszcze odmalować zacisk i można zakładać, jest tylko jeden problem... Jeszcze nie mam auta :roll:


7c138549eca65870.jpg

Opublikowano

Jedynka wróciła od lakiernika, teraz odcienie wyglądają dużo lepiej. Od razu po powrocie wleciały hamulce 348mm z 335i, założone już są naprawione BBSy i zmieniony olej. Nic tylko jeździć :8)

A no i w końcu są progi M pakietowe.


9d627d4835ac1b78.jpg


d74d9366f9f7e5e3.jpg


d6015241f58c8820.jpg

Opublikowano

Jedynka odżyła, świeży lakier, fajne hamulce. No i w końcu nie ma rozwalonej nakładki progowej po pękniętym lewarku, teraz są Mpakowe tak jak należy. Oceńcie sami :P

Powoli wszystko ogarniam, niedługo przyjdzie czas żeby założyć graty do zwiększenia mocy...


8ae3b8eae6e66f2c.jpg

2a87939f9c1ef958.jpg

5e6ffada5590af0e.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I po majówce z BMW. Było troszkę roboty, szczególnie w 2 ostatnie dni przed samą majówką... Naprawa zamka kierowcy, malowanie zaślepki, malowanie jednego zacisku i ogarnięcie wycieku, zmiana opon przód i parę dupereli. Do tego oczywiście polerka całego auta żeby nie było wstydu, troszkę po tym odżyła i prezentuje się zdecydowanie lepiej. A na samej majóweczce pojawiłem się z ładniutką f20, czasem ktoś zwrócił uwagę na te autka, troszkę to cieszyło :D


df1895e6bc76e6fc.jpg


ca1dbef1232af379.jpg


b4eaefad42fce194.jpg


e16544997a0c8ecf.jpg


b5944c65e6f6b2e5.jpg


Teraz pora zająć się mocą... Przed majówką nie chciałem, bo czułem że zacznę robić i coś się spierdoli.... I nie pojadę nigdzie xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.