Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem od jakiegos czasu silnik (M47 136 koni) po odpaleniu po dluzszym postoju (minimum dzien) szarpie i nierowno pracuje. Musze odczekac kilka minut az sie "uspokoi" i dopiero mozna jechac. Dodawanie gazu nic nie daje. Musi swoje "odczekac". Puzniej juz chodzi jak zegarek jest dynamiczny i pieknie mruczy.

Kolejne odpalenia w sen sam dzien (nawet jak postoi kilka godzin) tez sa perfekt. I sytuacja sie powtarza na nastepny dzien. Auto bylo u mechanika ale ten tylko stwierdzil ze to wina swiec zarowych bo byly 4 spalone i je wymienil.

Niestety po po paru dniach jak go odpalilem to jest to samo !!! Silnik nierowno pracuje i musze pare minut poczekac az sie wyrowna praca. Puzniej juz chodzi jak zegarek. I teraz moje pytanie jakie podzespoly moga byc za to odpowiedzialne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. wtryskiwacze i/lub pompa wtryskowa jeżeli układ grzania świec jest sprawny. Diagnostyka to podstawa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

tylko wtryski i pompa wtryskowa "szwankuja "raczej pod obciazeniem a nie na wolnych obrotach gdzie sa potrzebne minimalne dawki paliwa. Bardziej bym byl sklonny raczej zaczac szukac od zapowietrzania sie ukladu paliwowego po dluzszym postoju lub niewlasciwej pracy elektrycznej pompy paliwowej ktora jest w baku.

Dzisiaj ciezko o dobrego diagnoste mechanika ktory potrafi znalezc przyczyne bez wymieniania polowy auta. Dobrze jest zaczac od rzeczy najprostszych i najtanszych.

poniewaz to jest forum dyskusyjne bardzo prosze o rozne sugestie i uzasadnienia.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie i spiesze z nowymi ustaleniami,

Autko bylo u mechanika - diagnosty i ten znalazl blad " sterownik kata wtrysku na pompie wtryskowej "

i polecil oddac autko do serwisu gdzie robia pompy wtryskowe bo zeby sie dostac do sterownika to trzeba zdematowac cala pompe wtryskowa.

I powiedwial jeszcze ze to sie bedwie nasilac jak bedzie zimno a ustepowac jak bedzie coraz cieplej.

i sam sie zastanawiam co robic dalej bo idzie lato czy jezdzic czy to naprawic ale koszty orientacyjne 1200 - 2000 zlotych ?????

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A nie masz zapocenia na przewodach paliwowych w okolicy pompy? Po podniesieni maski na gorącym silniku nie czuć diesla? Paliwa :wink:
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

witam ponownie.

Lato minelo i prz przyszla kolejna zima i bylo dokladnie jak mowil mechanik, W lecie problem przestal istnieci i jak przyszly zimowe temperatury to problem powrocil.

ale narazie tak funkcjonuje.

pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.