Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Mam problem podczas załączania się LPG na zimnym silniku (E46 M54B22 z LPG KME+Hana) przez jakieś 10-20 sek szarpie na jałowym. Dzieje się tak tylko przez chwile i tylko na LPG. Objaw jakby któraś z cewek miała już dosyć. Podłaczyłem pod kompa i jest jak poniżej. Cewka wymienionana 5tym cylindrze, błędy wyczyszczone, trochę tak pojezdziłem. Po ostygnięciu na zimnym znowu to samo. Znowu komp, tym razem nie ma juz tych błędów. Sprawdziłem korekcję i na 2gim i 6tym cylindrze jest przez ten czas co szarpie na czerwonym polu w okolicach 10%. Wymienilem cewki i swiece na tych cylindrach i nadal komp to samo pokazuje. Zrobiłem adaptacje i tez nie pomoglo. Tankowanie na innej stacji daje ten sam efekt. Obstawiam sonda lambda moze byc do wymiany, ale cylindry 2 i 6 są "podpiete" pod inne sondy. Jeszcze może filtry gazu do wymiany albo wtryski LPG. Co szanowni forumowicze myślą? Poniżej błędy na samym poczatku ktorych juz nie ma. Dzięki


Variante : MS430DS0.PRG - Motor

Version : 2.00 MS 43.0 fuer M54 mit EWS 3

ERGEBNIS : 2 Fehler im Fehlerspeicher


Fehlerort : 0x00E3: Lambdareglerabweichung Bank 1

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 37


Fehler 1. mal aufgetreten bei:


N_32 704.00 rpm

MAF 108.94 mg/stk

TCO 49.50 Grad C

LAM_MV_1 26.95 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h


Abweichung fett

---

---

---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Fehlercode: E3 B1 01 25 16 14 82 C5 92 A1


------------------------------------------------------------------------------------

Fehlerort : 0x00F2: Verbrennungsaussetzer Zylinder 5

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 37


Fehler 1. mal aufgetreten bei:


TCO 57.75 Grad C

N_32_TOL 1024.00 rpm

MAF_TOL 136.18 mg/stk

MAF_BOL 103.49 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 4.60 h


---

Misfire CARB_B1

---

---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Fehlercode: F2 B2 01 25 8D 20 19 13 92 A5


====================================================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż masę powietrza oraz korekty paliwowe po pełnym rozgrzaniu, prawdopodobnie jest lewe powietrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może wtryskiwacze lpg kleją albo leją na zimnym. Podmień je miejscami to wiele wyjaśni. Ile kilometrów mają nalatane te wtryskiwacze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wtryski mają już 100k przejechane. Zazwyczaj wtryskiwacze hana tyle wytrzymują. Spróbuję je zamienić miejscami i sprawdze na kompie. Czy na zimnym leją? Nie sądzę, właczaja się przy podobnym nagrzaniu silnika co zawsze. Dodatkowo wymieniałem jakis czas temu czujnik temperatury przy redutkorze. Masa powietrza i korekty paliwowe to ktora opcja w inpa? Po chwili jak juz to 10sek szarpanie ustaje silnik pracuje jak należy, nie odczuwam spadku mocy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to problem z wtryskiwaczami.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.