Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jakie amortyzatory do tego zawieszenia kupić?

S226A Sportowe dostosowanie podwozia

Czy są takie same jak do M-Technik?

 

Amortyzatory do tego zawieszenia to Sachs najczesciej wystepuja pod nazwa "Sachs M-tech albo Sach M-tech +" niestety kosztuja okolo 2000 pln za komplet choc mozesz szukac jakiejs chinszczyzny kompletnej jak nie masz zamiaru tym autem dlugo jezdzic.

b28nl6U.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zarówno sprężyny jak i amortyzatory przy pakiecie S226 sa inne. Amortyzatory w pakiecie S226 sa duzo twardsze niz seryjne i maja inny skok.

 

To akurat się zgadza, ale nie mają wpływu na wysokość zawieszenia.

Opublikowano

 

Wejdz na stronę bmw znajdź części po vin wpisz swój vin i wyskoczą ci twoje oryginalne amortyzatory skopiuj ich numery seryjne przód / tył i szukaj zamienników o tych numerach seryjnych albo oryginalne. Będziesz miał pewność, ze wszystko sie zgadza i jest kompatybilne w 100%.

b28nl6U.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Był w temacie poruszony problem odmy , więc nie będę zakładał kolejnego , przymierzam się do jej wymiany bo jak zrobiło się chłodniej znowu powraca temat kopcenia po odpaleniu ,zrobiłem wtryski i teraz puści bąka i kopci ,ale dosłownie z 10-20 sekund ,wcześniej było o wiele dłużej, więc pojawia się pytanie czy to może być odma ? w której tak naprawdę nie ma się co zapchać , no może ewentualnie coś może sie stać z tą membraną , ale u mie nie ma objawów typu zassanie korka ,czy bagnetu,auto nie pobiera też oleju, czy może coś innego ? Jeśli odma to czy do 535d jest inna niż do 530d bo wygląda niby tak samo ,ale sam wkład jest już inny no i po numerach nie ma nic oprócz oryginału.Dodam, że nie mam żadnych błędów w kompie poza błędem filtra paliwa ,czyli podgrzewacza a może ktoś ma inny pomysł z tym kopceniem ?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Olej polecam Castrol Magnatec 5w40 Turbo Diesel 6 litrów 175 pln. Auto na nim naprawde ladnie pracuje. Filtry polecam brac od firmy MANN na filtr powietrza wrzuc sobie cos z Pipercross.


Masz dosc agresywna mape zrobiona i mam dziwne przeczucie , ze ci uklad chlodzenia nie wyrabia fabryczny i ci rozsadza rury, bo masz zbyt wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia.


Nie polecam ci na start niczego wymieniac co nie podlega wymiany majac chwilowa podjarke tym samochodem po zakupie. Pieniadze odloz i jezdzij. Wymien tylko to co wymaga wymiany nie wymieniaj niczego na darmo.


Ten model bmw E60 juz niedlugo cie zaskoczy czy chcesz czy nie i to bedzie losowa rzecz co padnie - lepiej pieniadze trzymaj i nie wywal teraz.


Uwazaj do jakiego mechanika jezdzisz z tym autem, bo jak zobacza 535d e60 to beda chcieli cie wyruchac bez mydla na serwisach. Umawiaj sie szybciej telefonicznie i zadaj kosztorysu przed przyjazdem. Jak widza e60 mechanicy osiedlowi to maja monety w oczach.

 

Drogi kolego po tym co napisałeś pozostaję tyłko postawić kropkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.