Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam raz jeszcze, chciałbym kupić X3 F25 28xi xLine automat, auto z 10.2015 jeden właściciel z programu BMW premium coś tam. Przebieg 52tys.km od kwietnia 2019 auto stało na parkingu dilera ze sporadycznymi rozruchami i jazdami.Blacharsko i lakierniczo stan ok. Auto stoi na 18 245/50 (opony do zmiany) . Czy muszą być opony run flat ?

Mam pytanie ile na start trzeba włożyć, na co zwrócić uwagę , co wymienić natychmiast. Ma ktoś doświadczenie z gwarancją 24 mies. BMW premium ?

Bardzo proszę o pomoc, bo na BMW nie znam się totalnie :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Program Premium Selection :)

xDrive, a więc szukaj opon z homologacją BMW. P7 Cinturato masz za 2800 zł komplet.

Zobacz kiedy była wymiana oleju wg historii serwisowej. Olej wymieniaj co 10 tys. km, a nie co 30 tys. km. Płyn hamulcowy co 2 lata.

Filtry wiadomo podczas serwisów będą wymieniać.

Edytowane przez Ponta
Opublikowano (edytowane)
Rozumiem ,że zimówki też na te felgi 245/50/18 ? Co z napędami, dyframi czy co tam jest :D Czytałem coś o pompie olejowej wadliwej i rozciągającym się łańcuchu rozrządu. Edytowane przez marcin255
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zdecydowanie polecam osobny komplet felg na zimówki niż przekładkę opon co pół roku. Rozmiar zostaje opony ten sam. Zapewne nie masz ogumienia mieszanego na tyle z szersza oponą.

Przy tym przebiegu nie przejmuj się innymi wymianami płynów.

Opublikowano

Kolego, skoro auto stoi od 2019 roku to pakiet startowy na początek, poza tym na razie spokój.

Jeśli chodzi o gwarancje BMW PREMIUM SELECTION, to w Moim przypadku to totalna klapa. Kupiłem też auto w tym programie z uszkodzoną chłodnicą klimatyzacji, a że był grudzień to nie sprawdziłem. Przez pół roku walczyłem w serwisie z ubezpieczalnią i koniec końców wymieniłem na własny koszt. Ta ich przedłużona gwarancja jest dobra , ale do zszargania nerwów, kiedyś myślałem o przedłużeniu jej na 3 rok , ale się z tego wyleczyłem.

Poza tym mam takie samo auto fajna fura, daje się tym pojeździć, przy częstej wymianie oleju nie będziesz miał kłopotów z łańcuchem rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.