Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni mam problem z moją e46 i szukam porady na forum.

Nie działają kontrolki kierunkowskazów i świateł drogowych i do tego czasem zle działają kontrolki od otwartych drzwi. (Drzwi zamknięte i pokazuje że otwarte albo otwarte a nic się nie świeci a powinno)


Diagnostyka inpą nic specjalnego nie wykazuje, delphi pokazuje błąd magistrali k


Wczoraj podmieniłem moduł świateł i żadnych zmian nie ma. Wyczytałem gdzieś na forum, że może to być moduł airbag i jeśli on by był wadliwy to po jego odłączeniu powinny kierunkowskazy działać.


Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potrakuj wtyczkę zegarów kontaktem w sprayu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnij inne zegary na próbę, wg mnie tu jest problem. Ewentualnie zajrzyj do modułu komfortu czy jest suchy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Podmieniłem zegary i nadal ten sam problem, jutro zajrzę do modułu komfortu. Może jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić?
Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem moduł komfortu i teraz dopiero zaczęły się problemy ... Podłączyłem nowy moduł i kierunków jak nie było tak nie ma, chciałem zakodować ten moduł więc podpinam ncsa i nie ma możliwości podłączenia się z gm5.

W tej chwili nie działa zamek centralny, otwieranie i zamykanie szyb. Po podłączeniu starego modułu też nic nie działa.


Proszę o rady bo powoli brakuje mi sil do tego auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz albo zwarcie na magistrali k bus albo jakąś przerwę, lub któreś z urządzeń działających na lini k bus jest uszkodzone. Zostaw licznik i moduł świateł a resztę urządzeń odłączaj po kolei, czyli moduł komfortu, radio, navi, zmieniarkę, PDC, moduł ews, airbag, panel klimatyzacji. Jeżeli w ten sposób nie znajdziesz uszkodzonego urządzenia to może oznaczać że linia k bus jest zwarta do masy i trzeba szukać po wiązce. Podłącz INPE, połącz się z licznikiem i odczytaj dokładnie jaki jest błąd na linii k bus.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

No więc chyba problem udało mi się rozwiązać.

Mam takie nieoryginalne radyjko Pioneera do którego była przejściówka z której jest kilka złączek takich wsuwanych, po odpięciu złączki odpowiadającej za starowanie z kierownicy (co prawda modułu do sterowania nie mam I nigdy nie było a złączka była spięta od ponad roku i wszystko działało) wróciły kontrolki na zegarach. Z racji późnej godziny (bo dopiero o 1:00 wróciłem z pracy) nie chciało mi się sprawdzać czy ncs z modułem komfortu się łączy więc tego nie wiem.


Ale teraz niby problem rozwiązany ale tak z czystej ciekawości, dlaczego akurat po ponad roku coś takiego miało by na to wpływ? Może cos w radiu padło i radio się kończy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.