Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka, jakie oznaczenie, kod BMW ma adaptacyjne zawieszenie w G21/G21 ?

Czy jak ma się M-Pakiet to czy z automatu jest te adaptacyjne zawieszenie czy trzeba przy składaniu auta dodać ?

Jeżeli w standardzie w Pakiecie M nie ma adaptacyjnego zawieszenia to czy warto to brac czy nie ma dużej różnicy ?

Pozdro :)

Opublikowano
Nie ma w standardzie, trzeba doplacic. Standardowe m jest troche twarde na dziurach w miescie szcxegolnie z kolami 19, adaptacyjne w comfort jest ok ale za to na krotkich nierownosciach minimalnie postukuje, tragedii nie ma naprawde ale bardzo wrazliwym moze przeszkadzac
Opublikowano

Zgodzę się z Krisem. Ja podszedłem ekonomicznie i optymalnie.

Naczytałem się o twardości zawieszenia M na 19-stkach oraz ,,dobijaniu,, przy adaptacyjnym zawiasie.

Na jazdę próbną miałem zawias M sport i 19 calowe koła. Test na mieście plus progi zwalniające itd. Wsumie zawias M plus 19stki zdały egzamin na mieście jak i z ekonomicznego w moim przypadku punktu widzenia. Dodam że serwis adaptycjnego zawiasu będzie napewno droższy. Dla mnie optymalny komfort i kosztu utrzymania. Myślę że musisz sam sobie sprawdzić. Tyle opinii ilu użytkowników.

Opublikowano
Jako użytkownik G21 330i polecam standardowe zawieszenie (nie adaptacyjne i nie Mpakietowe). Jest to chyba dostępne jako bezpłatna opcja.

Przy czym jak z tego rezygnujesz, to od razu rezygnujesz ze zmiennego sportowego ukladu kierowniczego. Jezdziłem tylko z servotroniciem wiec nie wiem jaka jest roznica z / bez tej opcji.

Opublikowano
Ja sobie bardzo chwalę adaptacyjne. Wczesne wersję może postukiwały, ale ogarnęli soft. U mnie nic nie stuka i nie dobija, a komfort w ustaiweniu adpative jest nawet bym rzekł wyższy niż w komforcie. Ja bym na pewno zamówił ponownie.
Opublikowano
Ja sobie bardzo chwalę adaptacyjne. Wczesne wersję może postukiwały, ale ogarnęli soft. U mnie nic nie stuka i nie dobija, a komfort w ustaiweniu adpative jest nawet bym rzekł wyższy niż w komforcie. Ja bym na pewno zamówił ponownie.

Zdecydowali wyciszyli ale ja mam wrazliwe uszy. Postukuje ale przy krotkich nierownosciach ale nie ma dramatu, natomiast bardziej balem sie jakosci kazdy po testach w gazetach i tu musze jasno powiedziec ze pomimo 19ek jest naprawde ok

Opublikowano
Powiem Ci, że mój słuch jest bardzo wrażliwy i słyszę rzeczy w autach, których inni nie słyszą. Każde pstryknięcie czy trzeszczenie plastiku czy stuki. Wsłuchiwałem się nie raz u mnie, ale bez kitu nic u mnie takiego nie ma. Auto po lipcu 2020.
Opublikowano

Czyli ja mam bardziej wrazliwy sluch bo ja slysze, tak ja slyszalem w innych samochodach, w jednych bardziej w drugich mniej, na pewno jest 100x lepiej niz w wersjach z samego poczatku bo tam potrafili walic normalnie, ale tez ciekawe ze nie u wszystkich…dlatego mowie ze jest ok

a co do trzeszczenia plastikow to kolejna masakra u mnie, slysze wszystko, a prawda jest taka ze im bardziej wyciszony samochod tym bardziejprzeszksdza. Na razie tunel srodkowy nieraz slysze kolo ladowarki indukcyjnej, cos z szyberdachu( chyba roleta) i potrzaskiwanie z tylu. Pozatym jak sie wrzuca bieg i jest cieplo drazek tez zatrzeszczy czasem i panel z guzikami pod klima to masakra. W porownaniu do innych marek jest niezle ale spodziewalem sie wiecej po bmw. Ale tu nie ma regul, jezdzilem roznymi audi i tam tez w jednym absolutna cisza, drugie trzeszczalo….a co najsmiesniejsze tanie marki salepsze pod tym wzgledem, mniej materialu, mniej wygluszen i nie slychac Kolega dostal sluzbowe Megane i mowi ze tam nic nie trzeszczy bo nie ma co albo nie slychac….a wsiada w swoje bmw i slyszy

Opublikowano (edytowane)
No to znaczy, że nie jestem szalony:) skoro Ty też słyszysz te różne dźwięki. Dlatego nie zdecydowałem się np. na szyberdach bo słyszałem go u kolegi. Jakość plastików i sposób ich osadzenia mógłby być lepszy. Jak dotykam tej pstrykającej konsoli oświetlenia w podsufitce to się łapię za głowę. Ani w Passacie, ani w Stingerze tego nie słyszałem czy c klasie. Uważam, że te wszystkie dekory itp. są niestety problematyczne. Oststnio w nowym Tipo na uberze, też słuchałem deski rozdzielczej, ale tam bez kitu nic nie słyszałem :) A jechaliśmy dość wolno:) W zasadzie to dobrze, że ja nie słyszę tego zawiasu. Zdrowszy będę :) Edytowane przez Crysis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.