Skocz do zawartości

M62B35 Problem z odpaleniem po wymianie alternatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , mam mały problem ponieważ w padł mi alternator więc postanowiłem go wymienić ,samochód rozłożyłem i złożyłem wszystko książkowo , podładowałem akumulator i ucieszony już powrotem Beaty do świata żywych włożyłem kluczyk do stacyjki i nagle doznałem szoku. Samochód kręci kręci i nie może za żadne skarby wejść na obroty , jak już uda mu się wystartować to wciąż Palo się ikonka akumulatora i po paru sekundach gaśnie lub kuleje na obrotach zaczyna śmierdzieć benzyną strzela w dolot i zapala się komunikat "Stop. oil pressure too low" więc w tym momencie gaszę samochód. Rozłożyłem więc znowu samochód i sprawdzam czy na pewno wszystko dobrze podłączone czy pasek napięty i czy leży idealnie w rowkach.Wszystko jest niby dobrze a jednak coś ją boli dodam że przed wymiana alternatora odpalała normalnie. Czy spotkał się ktoś już z takim problemem?. Jutro może uda mi się skombinować laptopa to podepnę samochód pod INPE. Pozdrawiam
Opublikowano
Tak oczywiście , to było pierwsze co zrobiłem zanim zaczęłem cokolwiek rozkręcać :) , Aku było wyciągnięte i podładowane prostownikiem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to miałeś mocno rozjechane adaptacje a po odpięciu akumulatora się wykasowały i teraz sterownik nie może się pozbierać. Dziwne że następny alternator nie ładuje. Sprawdź nieszczelności i wyczyść zawór wolnych obrotów. Jak wystąpiła usterka? Przestał ładować w czasie jazdy?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Jak dla mnie to miałeś mocno rozjechane adaptacje a po odpięciu akumulatora się wykasowały i teraz sterownik nie może się pozbierać. Dziwne że następny alternator nie ładuje. Sprawdź nieszczelności i wyczyść zawór wolnych obrotów. Jak wystąpiła usterka? Przestał ładować w czasie jazdy?

 

Dolot szczelny , silniczek krokowy gdy nim się rusza to klika więc raczej wszystko z Nim w porządku . A co do alternatora to przy mocniejszym przygazowaniu się zapaliła kontrolka więc zgasiłem samochód zapaliłem na nowo i wszystko było OK , potem coraz częściej się zapalała podczas jazdy i gasła przeważnie przy hamowaniu aż w końcu zapaliła się na dobre więc postanowiłem wymienić alternator. Ewidentnie czuć że zatarły się w starym łożyska. Ale zaraz podepnę samochód pod kompa i ewentualnie zobaczę co mi tam pokaże. Czy możliwe że mam za mało paliwa w baku lub coś z pompą paliwa że nie podaje?


@EDIT1

Problem udało się rozwiązać okazało się że był brak synchronizacji niech DDE-EWS wystarczyło w Inpie zrobić na nowo adaptację i samochód odpalił :lol: ale pojawił się następujący problem ze dalej Pali się ikonka ładowania i samochód utrzymuje na jałowym biegu około 11.8-12.2v.Gdzie dalej mogę szukać przyczyny? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.