Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wraz ze znajomym mechanikiem próbujemy zdiagnozować przyczynę obecności spalin w płynie chłodniczym. Zaczynamy od wykluczenia EGR.


Dzisiaj zadzwonił do mnie i poinformował, że nie może obejść chlodniczki ponieważ jest ona wpinana na króćcu w głowicę, a nie jak zazwyczaj na wężykach. Zaproponował zaślepienie EGR zamiast tego.


No i właśnie - wydaje mi się że zaślepienie EGR nie rozwiąże problemu ewentualnej nieszczelności chłodniczki? Płyn będzie dalej przez nią przepływał. Z drugiej strony, czy po zaślepieniu EGR nie będzie już spalin docierających do chlodniczki i nie będą się one mieszać z płynem?


Po krótce - czy jesteśmy w stanie sprawdzić chlodniczke po prostu zaślepiając egr?


Pozdrawiam

Opublikowano

Iskierka nadzieji - EGR zalepiony na chwilę i dym zniknął czy ciepły czy zimny - jest pięknie. Płyn się nie gotuje, nie pryska, jak sie mocno zagrzeje to węże lekko twardawe a korek syzczy sobie upuszcza ciśnienia - ale chyba tak to powinno działać? W każdym razie - diagnoza narazie to walnięta chłodniczka.


Biorę się za zaślepianie EGR : https://allegro.pl/oferta/zaslepka-egr-bmw-2-0-3-0-d-n47-n57-n47s-n57s-10169594197


Czy to + usunięcie z kompa wystarczy? Czy walnięta chłodniczka nie będzie już robić kłopotów jak zaślepie +usune z kompa EGR?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.