Skocz do zawartości

Chyba się wreszcie zdecydowałem :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chyba sie wreszcie zdecydowałem i jak tylko dostane od ojca wypłate to sciagam od szwabów jakies E32.

Każdy wie że takie E32 potrafi spalic nie mało. Chciałbym zeby było w dieslu ale niestety w tym modelu ropniaka nie było. I tu moje pytanie:

Czy da rade przełozyć do tego wozu silnik 2,5 w TDS z np. BMW E34? W jakiej cenie mozna nabyc taki silniczek (w dobrym stanie) i z czym wizał by sie swap? Co na bank trzeba by przerobic? W jakiej kwocie szacunkowo bym sie zamknął?

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano

Silnik kupie za ok. 4000zł (nie wiem czy to bedzie stan dorby czy nie dla tego moje pytanie - http://allegro.pl/item131464479_silnik_2_5_tds_omega_bmw_stan_idealny_.html). Biorąc pod uwage uniwerslizm konstrukcji (w E32 montuja te same silniki co w E34 z wyjatkiem diesli i 5,0 V12) to wszystko powinno pasować elegancko.

 

PS. To co byś proponaował zebny nie chlało jak smok? (dodam ze gaz idzie w góre cały czas, a rope zawsze mozna kupic od tirowca)

Audi S4 Avant 2,2T
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hej

 

w e38 były montowane TDS i jakoś jeździły

 

ja na Twoim miejscu jeśli chcesz jeździć 7 - wybrałbym wersję benzynową i zamontował za 4-5 tyś porządny gaz .

 

Gaz idzie w górę ( nie o 30% tylko sama akcyza zawarta w gazie o tyle wzrośnie )ale i tak po podwyżkach tankując porządny gaz na firmowych stacjach ( BP, SHELL ) - koszt 1 km przy dynamicznym silniku 3.0 l w wzwyż - wyjdzie Ci jakieś 35 gr

 

Ropa od TIROwca niekoniecznie będzie kochana przez Twojego TDSa , wystarczy , że co 10 tirowiec nie będzie uczciwy - zatankujesz jakiś szajs

 

a wtedy problemiki :mad2:

 

Jak koniecznie upierasz się przy dieslu - kup E 34 w dieslu

 

Hej

Mario

Opublikowano
Jak koniecznie upierasz się przy dieslu - kup E 34 w dieslu

przechodziło mi to przez mysl ale:

1. w 7 mam w stanadardzie 4 szyby w elektryce (musza byc wszystkie 4 - przyzwyczajenie z Focusa (jak ktos z tyłu nie zamknie szyby nie musze latac i krecic korbka)

2. prestiz troche nizszy

3. nie wiem czy dobrze patrzyłem ale w 7 w standardzie sa elektryczne fotele (kolejne przyzwyczajenie z Forda)

Audi S4 Avant 2,2T
Opublikowano

140km i 1700 kg ( + masa wyposazenia ) - to chyba troche za mało - to bedzie toczydło ...

 

zawsze mozna zchipowac tdsa ,ale to znow koszty ... - wiec chyba lepiej kupic jakiegos bezyniaka i zagazowac ... pozatym cena ON nie jest wcale niska , wiec czy taka przerobka jest do konca oplacalna - ja bym sie sprzeczał :nienie:

Opublikowano

Chip w vtg to koszt 1600 zł jakby ktos chciał przy okazji wiedziec, ale fakt - daje to kolejne koszty.

A jesli gaz to jaki najlepiej - najlepszy stosunek cena/jakosc, i zeby silnik nie dostawał po dupie za mocno, a było wzglednie tanio? I gdzie to zrobić w poblizu Warszawy - Skierniewic (moje "miastowicha" lezy miedzy nimi)?

Audi S4 Avant 2,2T

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.