Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


miałem problemy z ujemnym/niestabilnym ciśnieniem przed DPF. Zakupiłem nowy czujnik firmy HELLA, bo było zdecydowanym błędem, bo wartości na wyłączonym silniku były już dużo za duże. Przy odpaleniu silnika, komputer myślał, że DPF jest pełen i nonstop uruchamiał wypalanie :duh:

Kupiłem drugi czujnik OE BMW i jest lepiej, ale nadal na wyłączonym silniku czyjnik pokazuje ok. 12hPa, co w konsekwencji zawyża pomiar po odpaleniu silnika.

Przy wymianach robiona adaptacja w ISTA+.


Czy ktoś jest w stanie naprowadzić mnie na przyczynę? Nowy czujnik OE BMW byłby uszkodzony?

Poniżej zrzuty z ISTA+ przy wyłączonym silniku.


Czujnik HELLA

Czujnik-ci-nienia-spalin-hella.jpg


Czujnik OE BMW

nowy-czujnik-BMW-03-04-2021.jpg


Wartości wg BTool przy wyłączonym silniku:

Dawka wtrysku 0,0 mg/stk

Obroty 0,0 rpm

Ciśn. wsteczne 12,95 hPa

Ciśn. wsteczne (skorygowane) 11,99 hPa

Back-pressure offset -0,02 hPa

Temp. chłod. 28,0 °C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.